Mag je bij bv tussendoor zomaar een flesje flesvoeding geven ? ( zodat papa bijv t een keer kan overnemen en t kan ervaren ? )
Tuurlijk kan dat.. Maar als je het vaker gaat doen, elke dag bijv, dan moet je er wel rekening mee houden dat je voeding van dat moment ook terug loopt
Je kan ook kolven en dat in een flesje geven. Kv valt veel zwaarder en dan heb je het risico van teruglopen ook niet .
dankjewel voor de tips ! Nouja ik heb een handkolf en het is nogal moeilijk om een flesje half vol te krijgen maar wou dat ook eerst proberen
Normaliter geen probleem. Maar gezien jouw topic, zou ik op dit moment terughoudend zijn met flesjes, en zoveel mogelijk live voeden, tot de boel weer in balans is! Tussendoor kolven is prima, focus niet op de cc's maar bedenk dat het om de stimulans gaat
Oh ik let absoluut niet op de cc's weet niet eens wat er uit zou moeten haha het ging me inderdaad meer om de stimulans en flesje duurt ook nog wel eventjes voor we dat gaan proberen voor een keertje (inderdaad door t andere topic wat ik ben gestart )
Een kind van 3 maanden hoeft helemaal niet zo veel gekolfde melk in een fles hoor! Mijn dochter dronk rond die tijd maximaal 100cc per keer uit een fles, maar meestal wilde ze minder.