Gent, Jette, Cuypers of toch NL

Discussie in 'MMM clubs' gestart door msm, 29 sep 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SamaMari14

    28 sep 2023
    66
    19
    8
    Vrouw
    Hi allemaal, ik ben weer terug van weggeweest.

    Wij zitten nu officieel bij Gent en hebben 2 weken geleden voor mijn partner zaad ingeleverd voor de muizentest. Dat duurt nu 8 weken dus we kunnen pas eind maart terecht.

    Ik ben bij ASR (Ik kies zelf) verzekerd en mijn vriend bij CZ, die hebben beiden een contract met Gent. Je hebt daar een speciale buitenlandbalie waar je dan langs moet - en al je extra kosten gaat maken moet je daar papieren inleveren, maar dit hebben we tot nu toe nog niet meegemaakt. Ik heb ook nog geen rekeningen gezien.

    Tot nu toe een goede ervaring, ze zijn heel lief en je spreekt gelijk met de gynaecoloog die al 20 jaar onderzoek doet naar AOA en bevruchtingen, dus dat voelde heel erg goed. Ik zal later nog wel een update sturen over hoe het ging met de ICSI, die hebben we hopelijk in April. Duurt voor mijn gevoel allemaal wel ontzettend lang, maar ik hoop dat de AOA (als ze die uiteindelijk ook echt wil toepassen) iets gaat opbrengen voor onze opbrengst.

    Ik ben nu wel gestart met Ubiquinol 100mg per dag naast de vitaminepillen die ik al slikte. Hopelijk gaan al deze dingen wat uithalen <3
     
  2. Wewishamiracle

    26 sep 2022
    13
    6
    3
    Vrouw
    Docent
    Hoi Hannah

    Ik heb magnesium, Ibiquinol, nmn, inositol geslikt.
    Ik had wel meer eicellen dan in Duitsland met lang protocol zonder pil.
    Ook waren ze op 1 na, allemaal rijp. Alle rijpe eicellen waren ook bevrucht.
    Alleen vanwege de kwaliteit van mijn eicellen, hebben we dus problemen om 5 daagse embryo’s te krijgen. We gaan de volgende poging over op een verse 3 daagse omdat embryo’s die minder van kwaliteit zijn (door eicelprobleem) soms beter af zijn in de baarmoeder dan in het lab.
    Ook gaan we een kleine toevoeging van calcium doen, maar dus aangepast. Omdat wij goede bevruchtingen hebben, gaan ze voor de kwaliteit van het embryo en dat betekent een kleine toevoeging.
     

Deel Deze Pagina