Hoi meiden, Ik moet het even van mij afschrijven en hoop positieve verhalen te horen, want ik wordt langzaam gek hier! 5,5 week na mijn miskraam ben ik ongesteld geworden en mocht ik beginnen met Progynova (3x per dag 1 tablet). Twee weken later bleef mijn baarmoederslijm 1 cm dik. Perfect dus. De volgende dag moest ik beginnen met Utrogestan en 4 dagen later is er een mooie embryo teruggeplaatst (de eerste die ze ontdooide heeft het helaas niet gered, maar er was nog tijd om een tweede te ontdooien). Een week lang voelde ik niets en ik voelde mij eigenlijk ook heel goed. Alleen afgelopen dinsdag ging het mis. Ik kon alleen maar huilen en sindsdien voel ik menstruatieachtige klachten. Pijn in mijn onderrug, steken in mijn buik. Mijn baarmoedermond is ook goed doorbloed, want ik deed vanmiddag iets te hard met de inbrenghuls van de Utrogestan... Alleen nog geen groeiende borsten... En daar zit het probleem. Ik weet niet wat nou hoort en wat niet. Die rot hormonen maken mij zo onzeker! Iemand hier ervaring mee?
Wanneer heb je de tp gehad? Ik gebruik hetzelfde en morgen is het 10 dagen na tp, afgelopen dinsdag had ik een licht posi test, maar vandaag helaas bijna niet meer zichtbaar.. De klachten die jij opnoemt heb ik niet, maar dat had ik de eerste keer (waar ik wel zwanger was) ook niet... Wanneer mag je testen?
Dan lopen we gelijk ik op 2-12 Vreselijk spannend weer he.. Ik heb de hoop al wel opgegeven omdat mn test nu weer zo licht is bij mn dochter teste ik op 10 dagen na tp echt al heel duidelijk positief maar ja...morgen nog eens Heb jij nog geen test gedaan?
Owh nee, dat durf ik niet! Van mijn eerste terugplaatsing (verse) was ik zwanger maar kreeg ik ook hyperstimulatie. Ik kan nu dus niet echt vergelijken met nu. Daarnaast zijn het natuurlijk ook hele andere medicijnen (met uitzondering van de Utrogestan dan). Wanneer mag jij een bloedtest laten doen? Of doen ze dat bij jullie niet?
Ok ook voor jou dus niet echt te vergelijken, hier dus ook niet Nee hier doen ze geen bloedtest. Officieel mag ik 14 dagen na tp testen, as dinsdag en als het negatief is donderdag nog een keer. Is het dan weer negatief, dan stoppen met de pillen en wachten op menstruatie. Ik denk dat ik toch liever een negatieve test thuis zou hebben dan een negatieve bloedtest te horen krijgen via de telefoon, dus ookal zouden ze het wel doen, zou ik denk ik thuis alsnog wel testen
Dat dacht ik eerst ook, maar je leest ook verhalen dat ze thuis positief testen, maar dat het hcg gehalte te laag is voor wat het zou moeten zijn. Vorige keer lag ik al in het ziekenhuis ten tijde van het bloedonderzoek en daarna hebben we nog een Clearblue gedaan om het met eigen ogen te zien.
Hier dezelfde medicijnen.. Ook dezelfde klachten incl zere borsten.. Helaas bij mij verschijnselen door de medicijnen. Nu ff rust om mijn lichaam ff bij te laten komen. Succes met wachten
ik heb 2 maal een cryo tp in kunstmatige cyclus gehad. de 1e keer heel veel " symptonen" pijnlijke borsten, moe, duizelig etc de 2e keer helemaal geen symptonen. het kan dus per keer verschillend zijn. het blijft spannend tot en met de testdag. veel succes met testen. ik duim voor je voor goed nieuws
De klachten zeggen niks over of je zwanger bent of niet. Door de Progynova kreeg ik al last van gevoelige & grotere borsten en de Utrogestan versterkte het nog meer. Daarbij erge moeheid. Helaas een negatieve test & menstruatie. Succes met afwachten!
hey meiden, Mijn terugplaatsing was 03-12 en mag 17-12 bloedtest doen. Was trouwens ook maar 1 cryo en ook nog goed ontdooit! Ik gebruik deze medicatie maar wordt echt helemaal knettergek.. Wat voel ik nou en is het de medicatie of echt die hormonen??!! pfff ik hoop dat wij allemaal geluk hebben! Na 7 jaar hoop ik gewoon dat wij een positieve uitslag krijgen! Zou gewoon een perfecte december worden! Bij jullie al wat meer nieuwss?
Ik ben helaas niet zwanger. Volgende keer gaan we een terugplaatsing in een natuurlijke cyclus proberen.