Dag Dames, Hoe gaat het met jullie. ik heb een vraagje vandaag heb ik een terugplaatsing gehad van een cryo. Het was een 7 cellige cryo, na de ontdooieng was het een 5 cellige cryo (gisteren ontdooit) en vandaag is de cryo zich gaan delen dus 6 cellig. Mijn vraag is heb sinds de terugplaatsing last van zeurende buikpijn. Weet iemand wat dit is? wanneer zal de innesteling plaats vinden? Ik was vrijdag op dag 10 van mijn cyclus naar het ziekenhuis gegaan en vandaag woensdag is de cryo teruggeplaatst. Is er kans op zwangerschap? sorry voor de vele vragen groetjes Lichtje
Ik nog niet Lichtje maar als je reacties wilt kun je je vraag beter in een bestaand onderwerp plaatsen denk ik. Genoeg IVF en ICSI onderwerp.
Lichtje, spannend! Kans op zwangerschap is er zeker. Embryo is door gedeeld dus dat is prima. De innesteling vindt gemiddeld plaats tussen 2 en 5 dagen na tp (voor zover mij is verteld). De zeurende pijn kan door de tp zijn gekomen maar zou als het goed is geen dagen mogen duren. Het zal in ieder geval nog niet de innesteling zijn (die je ook niet per see hoeft te voelen). Maar als ik het goed begrijp heb je gisteren de tp gehad. Vanaf nu kun je niets anders doen dan wachten tot je testdatum totdat je weet of je wel of niet zwanger bent. Succes.
lizinlondon hartelijk dank voor je reactie. heel veel succes met ivf. wat ik had gedaan is accupuntuur erbij en dat hielp... hoop t voor je
hartelijk dank... spannend!!! ik lees je tekst onder!!! probeer accupuntuur! in combi met icsi zwanger geworden van onze kind. sterkte
Hi Lichtje, thanks voor de tip. Heb het ooit geprobeerd, bij mij deed het weinig. Maar zwanger worden lukt bij mij daarentegen ook wel heel goed, het is vooral het zwanger blijven dat bij mij een probleem is
een kind neem je niet. het wordt je gegeven! Wat hoop ik dat jullie er 1 zullen krijgen... hoop t vanuit diepste punt van mn hart.
Hoi lichtje, Heb vluchtig gelezen maar heb jij een cryo tp gehad? Zo ja wanneer is test datum? @ hier zag je oproep met ervaring voor cryo tp. In het kort na 2 puncties (1 verse tp zwanger maar helaas missed abortion) geen cryo's en punctie 2 , 1 verse Emmy weer 8 cellig zwanger maar na 7 weken mk, 3 cryo over break genomen van 5 mnd toen tp 2 Emmy (dringend verzoek van mij) 1 blastocyste topper en 1 8 cellige en het resultaat mocht het wezen een prachtige gezonde zoon nu inmiddels 2,5. Dit allemaal na 3jr zelf proberen en 2 jr mm. Kortom wou je alvast hart onder riem steken. Het kan echt!! Zit inmiddels nu in ww na verse tp 8 cellig. Voor kindje nr 2.