5 weken zwanger, licht bloedverlies gehad

Discussie in 'Miskraam' gestart door sofie0306, 15 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sofie0306

sofie0306 Nieuw lid

15 jun 2012
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,

Ik ben 5 weken en 2 dagen zwanger. Afgelopen woensdag stond ik op en had ik enkele druppeltjes bloed op mijn inlegkruisje. In paniek ben ik naar de spoedgevallen gegaan. Dat is ook het enige bloed dat ik heb verloren. Later heeft de gynaecoloog een echo gemaakt. Er was enkel een vruchtzakje van 6mm te zien. (wat normaal moet zijn). Hij zei dat ik nog niet moest panikeren en dat het nog een innesteling kon zijn. Toch heb ik op 4 weken ook al innesteling gehad. Ik heb bij dit verlies ook geen buikpijn gehad. De 2 dagen hierna en vanochtend nog heb ik bruin slijmverlies met bruine puntjes. Nu ben ik nog steeds bang. Mag ik nog hoop hebben met dit bruin verlies of wijzen die puntjes op afsterving van het vruchtje? Wat mij ook zorgen maakt is dat ik 10 dagen menstruatiebuikpijn had, wat schijnt normaal te zijn, en sinds mijn licht bloedverlies heb ik ook dat niet meer. (op het moment van het verlies ook niet). Het enige wat ik nog heb is pijn in de linkerzij. Is er iemand met dezelfde ervaring, ben nogal ongerust? Dinsdag mag ik terug voor een echo, hopelijk is er dan al meer te zien, ben dan precies 6 weken.

2. Sunshine1985

6 jun 2012
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

ik ken jou verhaal een beetje, ik heb het zelf ook mee gemaakt nog maar een weekje of 2 geleden, begon het bij mij ook met een paar druppeltjes, even later bruin bloed verlies, soms even weer niets en snachts ging ik na de wc en was mijn bloed helderrood met paar stolseltjes, ongeveer een week later na mijn eerste keer wat druppels bloed verlies, mocht ik 05-06-2012 naar de vk voor een vervroegde echho, er was een vruchtzakje van 7 mm was helaas niks in te zien, maar de vk sloot nog niks uit, was toen 6 weken en 5 dagen. Mijn bloedverlies bleef door gaan ondertussen en verloor steeds vaker stolsels, nu heb ik gisteren 15-06-2012 een echo gehad en helaas was er niks meer, ik heb een mk gehad, ik bloed nu nog steeds, wel wat minder, maar dat kon nog wel een week tot 1,5 week aanhouden volgens de vk, omdat de baarmoeder zichzelf schoonmaakt. Ik wil je met mijn verhaal niet bang maken en je van de roze wolk halen, ik hoop dat bij jou toch alles goed zou gaan. Zou voor je duimen meis, sterkte.

Deel Deze Pagina