Voor de test ongesteld, doorgaan met utro?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Pien15, 19 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Hoi meiden,

Ben vanochtend ongesteld geworden op 10 dagen na tp. In de loop van de dag steeds meer bloedverlies en ik kan er echt niet meer omheen. Ook nog even getest voor de zekerheid, was ook negatief. Kan ik nu stoppen met de utro? Ik geloof er zelf niets van dat ik nog zwanger kan zijn, ik heb ook krampen. Dus wat zou het nut zijn van doorgaan? Ik heb nu liever dat de boel er goed uitkomt.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

2. Papaver

Papaver Niet meer actief

Och jee Pien dat is wel super balen voor jullie hoor, maar ik ben bij de vorige poging ook gewoon gestopt toen ik wist dat het niks was, dus tja ik zou stoppen als ik jou was. Maar mss dat andere dames daar anders over denken.

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Als je er echt helemaal zeker van bent dat het je menstruatie is, dan mag je stoppen met de Utrogestan.
    (Ik zag in je andere topic dat je in hetzelfde ziekenhuis onder behandeling bent, waar wij geweest zijn)

4. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    De eerste x heb ik het ziekenhuis gebeld en gevraagd of ik mocht stoppen, had wel ook voor de zekerheid een test gedaan. Kon gewoon stoppen met de utro. Dus x erna toen het bruin begon ook getest en weer gestopt.
    Ik zou dus stoppen als ik jou was

5. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Dankjulliewel meiden! Ik heb het gisteravond nog gebruikt, maar het is vanochtend echt meer dan duidelijk. Dan stop ik nu.
    Jippie: ik heb trouwens geen negatieve ervaringen met ons ziekenhuis, het zijn allemaal lieve mensen. Maar ik wil graag wat meer onderzoek voordat we weer verder gaan.

6. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    toen ik helderrood bloedverlies Had, ben ik ook gestopt. Balen voor je. STerkte aankomende tijd

7. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Tegen mij hebben gezegd dat ik moest doorgaan ook bij bloedverlies. Ze hadden weleens meegemaakt dat iemand stopte omdat ze dacht dat het menstruatie was, en bleek een innesteling /pseudo menstruatie te zijn. Zou sowieso eerst overleggen met je behandelaar voordat je zomaar stopt.

Sterkte in ieder geval

8. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Bij bloedverlies mag je inderdaad niet zomaar stoppen. Als het echt duidelijk is dat het een menstruatie is, mag dat wel. We hebben het dan wel over een goed doorzettende ongesteldheid met veel rood bloedverlies. Als je het in die mate hebt, kan het geen innesteling zijn. Dus dan mag je stoppen.

9. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ik ben inmiddels gestopt. Ik verloor gisteren dusdanig veel bloed dat het echt geen innestelling of iets kon zijn. Ik mocht stoppen van het ziekenhuis.

Deel Deze Pagina