Door miskramen kan je lichaam 'op slot' slaan, bepaalde afweerstoffen aanmaken dat het een nieuwe vrucht vanaf dan altijd afstoot... Ik ben daar zo bang voor; al 14 maanden geen zwangerschap meer na de tweede miskraam... Is er iemand wel eens getest op ana- stoffen? Of op AFS?? Of lupus?? Mijn behandelend arts in Gent vindt het niet nodig om te testen want "kans is zo klein"... Maar ik begin er steeds meer aan te twijfelen. Zaad nu uitmuntend, slijmvlies perfect, hormonen prima en toch maanden geen zwangerschap... Er is bij hsg ontdekt dat links de eileider moeilijker doorgankelijk was maar nog wel open. Laat ik nu net ALTIJD links follikels ontwikkelen... Dus denk zelf dat eicel er gewoon niet doorheen komt of ik anti-stoffen heb aangemaakt? Wie had dit ook? Wie heeft dit en kan ik er gewoon nogmaals om vragen? Is dit zo'n duur onderzoek ofzo? Bedankt
37x gelezen en niemand die hiermee bekend is?? Na herhaalde miskramen niet meer zwanger worden omdat je lichaam de niet-lichaams's-eigen stof niet meer accepteerd?
meestal heb je nog wel andere klachten daarnaast, zeker bij lupus oid. Wat voor klachten heb je nog meer dat je er aan denkt? Met klachten kan je gewoon naar de ha gaan lijkt me. Die zal dan kijken of ze passen bij lupus, en je daarvoor kunnen doorsturen.