Vervolg laparascopie?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door suzy1981, 24 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suzy1981

suzy1981 Nieuw lid

24 jun 2011
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik probeer sinds december 2009 zwanger te worden, helaas is dit tot op heden niet gelukt. Afgelopen maart constateerde de gyneacologe dat ik een cyste op mijn linkereierstok heb. Afgelopen dinsdag heb ik daarom dan ook een laparascopie (kijkoperatie) gehad. Helaas heb ik endometriose, de cyste is verwijderd maar mijn linkereierstok werkt helaas niet meer. Gelukkig werkt mijn rechtereierstok prima en hoop daar snel zwanger mee te worden. Echter ben ik nu wel benieuwd wat het vervolg nu zal worden (ik heb 26 juli weer een afspraak bij de gyneacologe). Heeft iemand anders hier ervaring mee? Zal IUI het waarschijnlijk het volgende worden? Alle reactie zijn welkom!!

2. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.472
    4.921
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Als ik voor je mag gokken (ben natuurlijk geen arts) zal IUI mogelijk je vervolg zijn. Mits je endometriose stabiel is natuurlijk (hebben ze de boel goed schoon weten te maken?).
    Als die niet rustig is zou ik me kunnen voorstellen dat ze het gelijk groots willen gaan aanpakken (IVF: voortraject op je endo de kop in te drukken en dan een hyper), maar ik denk dat dat afhangt van je endometriose...

Deel Deze Pagina