Hoi meiden, In het kort: afgelopen woensdag de 18e hadden we intake bij de VK. Op donderdagavond bekroop mij zo'n intuïtief gevoel: Het klopt gewoon niet. Mijn moeheid was verdwenen, gespannen borsten weg, die ijskou dat ik in bed moest met pyama en kruik en het vele plassen...alles weg. Donderdag de VK gebeld: of we de echo van 30 jan niet eerder mochten? Het mocht voor de 22e, gelukkig! Toen kreeg ik zaterdagmiddag wat bloedverlies en weer de VK gebeld. De echo mocht direct én: het hartje klopte! 's Avonds ben ik heel gelaten gaan slapen. Ik wist toch al wat komen ging.. Vanmorgen inderdaad het vruchtje op kunnen vangen, foto's gemaakt en deze samen met mijn lieffie begraven op de hei. 6 weken zwanger geweest Mooie gedachten plus een echo is wat rest...
Heel veel sterkte. Bijzonder dat je het zo goed hebt aangevoeld en ook dat je het vruchtje heb kunnen begraven.
Vreemd he, alsof je eigenlijk al weet wat er komen gaat en toch blijf je tegen beter weten in hoop houden. Sterkte
Raar he, dat je het aan voelt komen.. Dat had ik ook bij mijn 1e en 2e mk. Heel veel sterkte nog, ik hoop dat je het een plaatsje kunt geven.
Heel veel sterkte.. Bij mijn 1e mk geen benul, 2e x had ik al een vaag geval vanaf de posi test, en deze zwangerschap ben ik eigenlijk al vanaf het begin positief..
Wat fijn dat je je lichaam zo goed kent, dat je alles aangevoeld het. Maar wat enorm klote dat jullie je kindje zijn verloren!!!! Ontzettend veel sterkte met het verwerken van jullie verlies....