Het meiden, Sinds kort begin ik wat striae op mijn onderbuik te krijgen... Nu heb ik van jongs af aan al striae op mijn heupen en borsten. Maar oh wat vind ik dit lelijk! Ik doe er alles aan om af te vallen maar ik blijf op mijn gewicht hangen...zucht. Daarnaast ben ik uitgeput omdat mijn man met een burn put thuis zit....ik ben gewoon moe. Ik dwaal af.... De striae op mijn buik is gevoelig dit kan ik me niet meer herinneren van vroeger... Als de hond op mijn schoot ligt en zich omdraait en op mijn buik stapt dan krijg ik me een pijlscheut... Het voelt als een soort van inwendige schaafwond. Meiden die dat hier herkennen?
het zijn onderhuidse scheurtjes dus het zou best kunnen zijn dat ze nog bezig zijn en dan je hond net een bepaald stukje raakt of teveel aanspand op het moment dat hij gewicht op die plek zet. je kan de boel invetten, dat scheelt iets. maar voorkomen kan je het er niet mee. wel de jeuk of de pijn iets verlichten.
Helpt Skin oil (bio oil) hier niet tegen? Toevallig in de aanbieding bij Etos, proberen waard voor die prijs. Woensdag 26 oktober van 16:00 tot 17:20 voor maar E1.40 ipv E6.99. Helpt wel tegen het verminderen van littekens.... Voor info: Nieuwsflits: Etos skin oil; verzorging van littekens en huidstriemen - Etos