Ik heb binnen 5 weken de geslachtsbepaling echo, ben dan 17,5 week ver ongeveer Maar dit lijkt nog zolang en ben toch zo benieuwd! Ik woon dichtbij Lommel (Echobaby & babyview liggen daar in de buurt), zou het de moeite zijn om als ik rond de 14-15 weken ben daar het geslacht al te laten bepalen, kunnen ze het dan al goed zien als de baby goed ligt? Natuurlijk is het ook de moeite om de baby gewoon nog eens te zien Ervaringen bij deze echobureaus mogen ook gedeeld worden!
Ik ben zelf met 13 weken bij echobaby geweest, gewoon een simpele geslachtsbepaling laten doen, en volgends haar was ze er zeker van dat het een meisje is. Als je in de buurt woont zou ik er zeker heen gaan
14-15 weken is echt erg vroeg, de onzekerheidsfactor is dan nog erg groot. Ik zou toch geduld op proberen te brengen! Wij gaan zelf met bijna 17 wk. Vorige keren trouwens niet gedaan, geslacht bij de eerste pas met 32 weken bij toeval ontdekt, van de tweede bij de 20 weken echo laten vertellen.
Puur voor het geslacht.. Nee. Als je het ook gewoon leuk vindt om je kleintje te zien, om te zien hoe compleet ze al zijn met deze termijn en hoe ze al bewegen.. Echt wel!
Wij hebben met 17 wk een geslachtsbepaling gedaan, omdat ik het toch wel fijn vond, en met 32 weken echt alleen een pretecho 3D. Maar ik zou zelf niet met 14/15 weken al zijn gegaan!
Om gewoon even te gluren moet je zelf bepalen of je het geld er voor over hebt. Om geslachtsbepaling te doen zou ik even geduld hebben
voor geslacht bepaling zou ik ook gewoon wachten tot de 20 weken echo. En dan een pretecho laten doen tussen de 26-32 weken! Krijg je prachtige kiekjes van je kleintje!!
Ik heb met 15 wkn geslachtsbepaling gedaan. We vonden het een erg mooie echo. Ze was er ook zeker van dat het een meisje zou worden. Dat is daarna nog 4x bevestigd ; ) nu ruim 32 wkn. Als je het leuk vindt, zou ik het zeker doen! Sowieso fijn de baby te zien: )
Ik lees regelmatig dat het ''niet helemaal goed gaat '' met geslachtsbepaling rond de termijn van 14-15 weken (dat ze het later fout blijken te hebben) Dus ik zou de geslachtsbepaling lekker tot week 17 laten staan. Maar gewoon kindje kijken kan natuurlijk prima!
Hier een pretecho met 16wk puur voor t geslacht. Maar ze liet ook de rest van de baby even zien. Denk ong. 5 a 10 minuten geduurd voordat ze tussen de beentjes kon kijken. Ik.vond her, zeker voor.25euro, zeker de moeite waard. Meestal hebben ze hele goede apparatuur vandaar bij ons met 16wk volgens haar 100% betrouwbaar als ze het kunnen zien. Wij wilden rond 27 wk ook nog een pretecho met 3d maar onze meid ligt daar niet zo gunstig voor waardoor ze geen goede beelden vh hoofdje zouden kunnen maken. Daarom besloten die 125 euro te besparen..
Wij hebben het geluk dat de geslachten overeenkomen met de vroege geslachts bepaling maar in veel gevallen is het dus niet zo.. Voor het kijken zou ik het zeker doen!
Kon het toch niet laten en heb een afspraak gemaakt, anders krijg ik er spijt van Moeten binnen 2 weken gaan, ben dan bijna 15 weken Kijk er ook naar uit om ons kleintje gewoon nog eens te zien