Voor de mama's die 3 keer (of vaker) bevallen zijn. Met hoeveel weken zijn jullie bevallen? En was dat eerder of later dan de vorige twee keer? Duurde de bevalling korter of langer? Mijn bevalling komt steeds dichterbij en vind het leuk om ervaringen van anderen te lezen.
Bij mij komen ze steeds later . De eerste was 10 dagen te vroeg, de tweede op een paar uur na op de uitgerekende datum, de derde kwam met bijna 41 weken.
Hier kwamen ze ook steeds later, maar duurden de bevallingen steeds korter. Alle bevallingen waren wel ingeleid. 1e 38+5 in 5 uur 2e 39+5 in 4,5 uur 3e 40+2 in 1 uur
Bij mij verschilde het De eerste 38+2 De tweede 37+4 De de derde 39+3 Ik ben benieuwd of de vierde langer of korter blijft zitten
Ben ook aan het afwachten wanneer nummer 3 komt. Elke avond al voorweeen sinds anderhalve week maar geen baby hhhh. Nummer 1 met 39.1 natuurlijk en nummer 2 ingeleid met 39.1. Dus ben benieuwd. ....
Nr 1 41+3 wkn Nr 2 41+5 wkn Nr 3 41+0 wkn Allen spontaan. Ik was erg verrast toen nr 3 'al' kwam , ik dacht echt tot 42 wkn te moeten ha ha . De derde bevalling was overigens bij mij ook heel anders dan de andere 2, die wel een beetje op elkaar leken... Is tevens ook mijn langste bevalling. Had er heel andere verwachtingen van en viel daarom dus ook erg tegen, maar het blijkt dus maar weer dat je het echt nooit weet van te voren...
1: met 39.5 wkn en duurde 5 uur 2: met 34.6 wkn en duurde 3 uur 3: met 39.0 wkn en duurde 2 uur 4: met 38.0 wkn en duurde 3 kwartier 5: met 38.0 wkn en duurde 3 uur (lag met oor voor uitgang, dus moest inwendig gedraaid worden voordat hij geboren kon worden) Allemaal spontaan geboren, de laatste twee thuis. Kache dat heb ik ook gehad dat het heel anders ging dan ik (iedereen) dacht. Omdat ik steeds sneller beviel, maakten de vk en manlief al wedjes over hoe snel de vijfde dan wel geboren zou worden! Niemand had verwacht dat hij zo raar zou liggen en dus ook niet zo snel geboren werd als iedereen en ik zelf had gedacht. Zo zie je maar, dat je het toch nooit echt weet vantevoren en je altijd nog voor een verrassing kan komen te staan!
De eerste met 41 weken, De tweede met 40+6, De derde met 40+1. Alledrie spontaan en vlot. Overigens ging de derde bevalling moeizamer dan de tweede. Ik ben dan ook zeer benieuwd hoe mijn aankomende bevalling zal gaan.
Eerste ingeleid, dus telt niet mee. Bevalling duurde 4 uur. 2e met 40.3. Actieve bevalling duurde 2,5 uur. 3e met 39.3. Actieve bevalling van 2 uur.
1e 37.4 2e 39,4 3e 38,5 wel paar dagen daarvoor gestript Allen thuis geboren en allemaal met gebroken vliezen begonnen.
Hier steeds vroeger! Hoop dat de onze vierde het langst blijft zitten. Bevallingen duurde hier juist steeds langer: 1e was er binnen 3 uur 2e binnen 5 uur 3e binnen vijf uur na aanzetten infuus, daarvoor eerst nog gel gekregen.