vorige week heb ik een echo gehad i.v.m een bloeding toen kwam eruit dat het hartje te traag klopte en ik 6 weken was (heeft gemeten via vruchtzak) vandaag terug gegaan en weer een traag kloppend hartje wel ietsjes sneller maar nog niet goed genoeg nu hebben ze het vruchtje gemeten en was ik weer 6weken nu moet ik dus weer een week wachten iemand ervaring hiermee? en stel het blijft goed gaan kan dat traag kloppend hartje dan geen gevolgen hebben?
Bij mij schreef de verloskundige in mijn dossier op de pc bij 6,4 dat het hartje klopte maar dan "dubieus". Ik zag dat en vroeg haar wat dat inhield. Volgens haar verschilt het bij iedereen wanneer het hartje begint te kloppen... Bij de ene al met bijv. 5,5 en bij de andere pas bij 7 weken. Bij mij was het hartje nog niet zo lang geleden begonnen en klopte ook langzaam. De verlos kan op haar pc alleen: ja, nee of dubieus, kan invullen. Ik schrok daar ook van. Met 8 weken weer een echo en de verlos zei gelijk met een grote glimlach op haar gezicht "nou dat is dus echt niet meer dubieus". Ondertussen 22 weken zwanger
@ellie ik loop bij de gyn en zou volgens mij berekening 7weken zijn wat ik door de hormooninjecties best duidelijk kan zeggen denk ik maar heb nu dus al 2 echo's gehad met een traag hartje vraag me af of het nog wel goed ga komen en of het dus geen gevolgen heeft voor de kleine zit ik net aan te denken op het moment van de echo was ik even overdondert
Garantie heb je nooit helaas... Omdat ik bloedingen had had ik eerst met 5,4 dagen een echo en daar klopte het hartje niet en met 6,4 dus dubieus. Kan alle kanten opgaan... Maar het hoeft dus niets te betekenen. Is bij iedereen anders. Helaas kan je alleen maar afwachten....