Een les voor de volgende keer, als je gezamenlijk een kado wilt schenken, eerst potten voordat zijn/haar naam op het kado staat, anders doet diegene gewoon niet mee. Dan heb je dit gezeik ook niet achteraf
Nee, ik vind je niet geobsedeerd of labiel. Het is gewoon zeer irritant als je steeds achter je geld aan moet zitten! Vooral als je zelf altijd netjes gelijk je "schulden" aflost. Ik heb ook een bepaald persoon in m'n vriendenkring waar ik niets meer bij voorschiet. Heb er een hekel aan om iedere keer om geld te moeten vragen. Zeker aangezien deze persoon het opzettelijk lijkt te vergeten. Terwijl ze geld zat hebben.
Alles wat je beschrijft dat je gedaan hebt, heb je in 2,5 week tijd gedaan? Poeh, dikke kans dat als je dat bij mij zou doen, je zo ontzettend in m'n irritatiegebied zou zitten, dat ik de boot even af zou houden.... Denk dat je het wel een beetje overdreven hebt
Ja, idd dat alles in 2,5 week.... Ging overigens niet alleen over dat geld, maar ook over een etentje dat ze mijn man had 'gegeven' voor zijn verjaardag en waar ze samen over hadden afgesproken dat ze die week daarna zouden bellen om een datum te prikken... Wat dus ook niet is gebeurt. Dus de keren dat mijn man heeft gebeld, ging niet specifiek daarover, maar ik had hem wél gevraagd of hij het even ter sprake kon brengen dat ik ook nog geen reactie had gekregen op mijn email.
Had ik niet gedaan. Etentje moet ze zelf mee komen, zou ik niet over emailen...al had ze het in de eerste instantie zelf aangeboden.
ik vind het niet eens echt schokkend hoe vaak je gebeld hebt eigenlijk.... Ik bel sommige mensen ook wel vaak omdat ik ze niet te pakken krijg. en 2 mailtjes via fb of mail vind ik ook niet heel erg gek eigenlijk. helaas goede les voor de volgende keer. Niet meer voorschieten iig. Maar net als wat jij zegt het is de 20 euro niet waard om ruzie over te maken.