pff oke nu dus nog iets van een gps op mijn foon zetten. Heb wel maps maar dat vind ik een prut programma, snap er niets van hahaha
Gevonden! Gewoon via de app met een kompas/gps. had een afwijking van 10 meter dus nu wel even te doen
Puzzel of misterycaches zijn idd soms heel moeilijk. Vaak staan er wel tips in de logs van andere cachers. Je hebt ook wel caches waarbje veel moet rekenen onderweg. Kan je ook hele gekke coordinaten krijgen . Maar met puzzelen weet je dat je altijd in het gebied 52...... En 005..... Moet blijven.
Dat blijft altijd nog een groot gebied, bij mij is het dacht 51 en 004. Meestal zijn de puzzels waarbij je 51 een 004 nog moet vinden nog weleens omgekeerd op te lossen. Helaas loop ik tegen puzzels aan waar de begin van de coördinaten er staan de rest van de cijfers ontbreken.
Hier ook een geocache fan! Laatste tijd veels te weinig gedaan, dus we proberen het weer een beetje op te pakken.
Hmmm een puzzelcache heb ik nog nooit gedaan, denk ik. Ik zag er laatst één waarvan ik dacht...poeh hee laat maar. Zag er nogal moeilijk uit. Misschien moet je iets ervarener zijn wil dit lukken.... Wie weet in de toekomst!
hier een ex fanatieke geocacher.. zowel met caches doen als met leggen.. was actief in regio roermond
ik vind de inhoud van caches vaak waardeloos... veel kapotte vieze dingetjes.. ik had altijd een rugzak bij me met droge logboekjes, en leuke dingetjes, soms deed ik wat extra in een cache... of als de kids cache gevonden hadden mochten ze iets uit de rugzak zoeken
Ja het stelt niet zoveel voor wat er in zit maar ach het gaat om het idee vind ik. De kids zijn er vaak heel blij mee en spelen er thuis nog een dagje mee en vervolgens ligt het wee ergens
ja, de Bedevaartcache GCQYCY vergt even iets uitzoekwerk van te voren, maar de cache is erg leuk, tussenpunten zijn leuk, en ideaal om kids te laten zoeken.. deze staat in mijn top 3 GC10A3W deze is heel leuk om met 2 teams te doen net zoals deze GC5D32 GCNB4N deze is leuk omdat je kinderen er actief bij kan betrekken en de wandeling is ook leuk
Hai hai, zeker die laatste klinkt erg leuk met die geuren en kleuren en ook te doen voor de kids denk ik. Een tocht van 7 km is net te lang voor onze jongste denk ik. Deze laatste zet ik even in mijn to do list! Thanks!!
Maar hoe kan ik zien of de toch echt geschikt is voor kinderen? Want ik kwam er 1 tegen waarbij dat zou kunnen, ,maar ik ken het gebied en dat terrein is echt niet geschikt voor kleintjes (heeeel vel water)
Boven in staat hoe het terrein is en hoe de moeilijkheid is. Schaal van 1 tot 5. Ik hou het nu nog op moeilijkheid hooguit 3. En terrein ook zoiets van 3. Ik wil m wel vinden namelijk!!! De eerste die we gingen doen vonden we niet!!! Ik heb er echt over gedroomd gewoon die nacht!!! Grrrrrr...bleek het een earthcache te zijn en hadden we m wel gevonden maar niet geweten dat dat het was....wij zochten een "schat"! Bleek het "iets" te zijn wat je iets over het gebied vertelde....ja duh!!