gympen???

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by tulip, Mar 7, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

Gympen zoals converse (hoog model), zouden jullie ze helemaal niet kopen of wel qua stevigheid??? Hoe zou het bv zijn als je ze afwisselt met andere schoenen, dus niet een hele week erop lopen???

Ben benieuwd!

2. binnabinna

binnabinna VIP lid

Dec 19, 2007
    10,027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Ik heb van die gympen maar dan van de h&m. En ze loopt er erg goed op dat terwijl ze soms op andere dure stevige schoenen n
    Slechter loopt

Ik wissel zo ie zo altijd wel van schoenen ligt aan haar out fit ;)

3. Joely

Joely Lid

Apr 8, 2008
    80
    0
    0
    Mijn dochter loopt er gewoon op. Niet iedere dag, maar wel regelmatig...vroeger liep ik er zelf trouwens altijd op...

4. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    Mijn dochter loopt er de laatste weken heel veel op. Ze heeft zooltjes om de stand van haar voetjes te corrigeren en ik moest kijken op welke schoenen ze het beste loopt. En dat zijn dus die simpele Allstars, tegenover al die schoenen die me een rib uit m'n lijf hebben gekost ;)

5. Lynx

Lynx VIP lid

Jul 19, 2008
    8,722
    2,524
    113
    Hier loopt dochterlief ook op gympies. Ik wil ook nog een paar degelijke schoenen kopen voor de steun, maar zit te denken om ook zooltjes bij te kopen voor de gympies, dan heeft ze alsnog steun.

6. Djamila

Djamila Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,221
    3
    0
    Hier loopt ze ook gewoon op gympies. Als ik van die duren koop wil ze die vaak niet aan omdat ze dan pijn krijgt aan haar voeten doordat die zo stijf zijn. En breng een kind dan maar eens aan het verstand dat ze die moet inlopen.

7. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier loopt fynn ook super op allstars.

ik geloof niet zo ik dure schoenen een schoen moet goed passen en aansluiten dan geeft hij ook stevigheid. of de schoen dan 20 of 80 euro heeft gekost maakt geen zak uit.

ik heb hier 2 paar schoenen in de kast staan die een klein kapitaal hebben gekost en die nooit gedragen zijn omdat meneer er niet op kan lopen.
    merken red rag en devalab.

8. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik heb zelfs gewone gympies van de Hema.
    Ik wissel ze ook af met haar 'gewone' schoenen.(ze vindt de gympen volgens mij ook veel lekkerder zitten)
    Volgens mij kan het dan niet zoveel kwaad hoor. ;)

9. Wen26

Wen26 VIP lid

Jun 16, 2007
    12,487
    1
    36
    Hier ook All stars in de warmere maanden... Wissel ze wel af met andere schoenen. Vorig jaar ook al gehad, ze liep er prima op!

10. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Wij wisselen gympen af met 'goeie' schoenen en in de zomer zoveel mogelijk op blote voeten!

11. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

Mar 8, 2007
    1,662
    1
    0
    Je hebt zelfs Allstars-schoenen van Piedro! Die hebben toch het goeie voetbed, maar wel de pasvorm van een fatsoenlijke schoen.

12. Samama

Samama Niet meer actief

Idem :) Wij hebben ze ook van H&M en mijn dochter loopt hier ook beter op dan op sommige andere dure schoenen.

13. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,275
    6,802
    113
    Nee geen gympen maar wel goede sportschoenen.

14. Sensea

Sensea Niet meer actief

mijn moeder kreeg vroeger altijd complimenten omdat ze zulke goede ( dure ) schoenen kocht voor mij. ( ze waren 5 gulden op de markt want mijn moeder hield niet van veel geld uitgeven aan kleding of schoeisel voor ons) ik had een uitstekend gevormde voet. mijn moeder liet ze maar zo wijs. ik heb dat voetbed van het op blote voeten lopen. wij liepen bijna altijd op blote voeten in de zomer, tot op straat aantoe. tegenwoordig kan dat natuurlijk niet meer. maar gewoon in huis en in de tuin gaat hier gewoon de schoen altijd uit bij iedereen. mijn jongste is nu pas aan zijn eerste paar schoenen bezig. maar van de zomer mag hij van mij heus wel een extra paar gympen bij zijn zomerschoentjes.

15. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    Ik vind het niet echt loop loop schoenen ;) maar heb de hoge blauwe en merk aan mijn zoontje dat hij er meer van struikeld.... Dus ik wissel ze af en laat hem er niet de hele week op lopen!

16. nikster

nikster Fanatiek lid

Sep 26, 2006
    1,434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    ik zou idd ook afwisselen...

17. tulip

tulip Niet meer actief

oke, het is idd bedoelt om af te wisselen.

18. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,829
    4,201
    113
    Hier ook allstars. Maar ze worden niet al te vaak gedragen.
    Vind ze bv prettig voor dagje pretpark oid.
    Dus bij regelmatig afwisselen is het prima.
    Wel de canvas versie, die zijn nl. nog enigzins stevig

19. Tesske

Tesske VIP lid

Mar 24, 2009
    6,799
    0
    0
    Hier wel allstars maar niet dagelijks.
    Ik wissel so wie so de schoenen/laarzen veel af want ze heeft veel verschillende schoenen/laarzen die bijpassend zijn bij haar outfits.

Share This Page