Met de adiri breastbottle nurser! en gelukt! Hele fleske van 100 ml op gedronken! Morgen kan mama met een gerust hart naar de bios. Ik heb het gegeven wanneer hij wilde eten en heb toen beide borsten afgekolft (Dirksmama gaf aan altijd 2 borsten, dus heb ik ook maar gedaan) Nu heb ik iets later gekolft dan hij at, ik kan namelijk niet alles tegelijk (we hadden ook visite enz) Hij heeft nu bijna 3 uur geleden gegeten en ik denk dat ik die ene borst zo'n 2 uur geleden gekolft heb.. kan hij er nu al weer voldoende uit drinken? en daarna nog de andere? (daar was ik later mee klaar)
Volgens mij zijn ze na zo'n 1,5 uur al weer redelijk gevuld, en als je ze allebei aanbiedt moet het toch helemaal geen probleem zijn.
Tuurlijk Natas, de meeste melk wordt gemaakt op het moment dat je kindje drinkt, geen probleem dus! Zou wel gewoon twee borsten aanbieden. Fijn dat Dean netjes gedronken heeft uit het flesje!
mooi! inmiddels ligt hij aan booby nr 2. heerlijk onzeker kan je zijn he? ergens weet ik wel dat het kan, maar toch
Natasja, gelukkig dat het drinken uit het flesje goed ging. Idd er is na 2 uur echt weer genoeg melk voor die kleine. (hier hebben ze het weleens met minder tijd tussen elkaar moeten doen ) Lekker vooruitzicht . Maar idd ik denk (vrees ) het ook!