Laatste tijd is het zo als ik online wil betalen via ideal, en ik klik mijn bank aan (rabobank) en ga naar het volgende scherm. Dan laad het scherm waar je je gegevens in moet vullen en vervolgens flipt dat hele scherm. Hij blijft opnieuw laden een paar keer en vervolgens krijg ik een melding dat het dus niet lukt en ik een andere betaalmethode moet kiezen. Hebben meer mensen dit? Of heeft iemand dit vaker gehad? En hoe is dit opgelost? Het is namelijk erg irritant als ik geen online betalingen kan doen. Alles werkt verder, internetbankieren e.d.
Ook ik heb er geen last mee, maar misschien moet je eens je cookies opschonen???? Mogelijk dat het systeem verkeerde/verouderde dingen wil inladen door de opgeslagen cookies. (via configuratie scherm)
heb ik ook.... waarom geen idee,,...maar bel eens met de hulplijn van de rabobank.. want ik heb eens gehad dat er een virus door hackers op mijn laoptop was geinstaleerd om mijn rekening leeg te halen
Hmm nee ik kan je hier helaas ook niet mee helpen.. Heb vd week nog een betaling met iDeal gedaan van mijn Rabobank rekening en is gewoon gelukt..
Ik heb net nog een betaling gedaan. iDeal met Rabobank en er was niks aan de hand. Ik zou toch nog eens naar je computer kijken misschien? Succes!