Vroeg het me gewoon af! Welk pretpark vinden jullie het leukst? Ikzelf geef overigens de voorkeur aan Phantasialand!
Ik vind de Efteling helemaal geweldig, voel me echt weer kind als ik daar ben... Het enige nadeel vind ik (maar dat hebben alle pretparken) dat de entree zoooooooo verschrikkelijk duur is !
Ik heb op anders gestemd. Ik ben dol op Disneyland Parijs en Disneyworld in Orlando. Verder vind ik Phantasialand super en de efteling blijft geweldig.
Voor kleine kinderen is het niet zo leuk, maar zelf vind ik Sixflags het leukst. Ik mis Disneyland Parijs, dat is voor mij de topper, ben er inmiddels 4x geweest
Sprookjes Wonderland in Enkuizen, fantastisch met kleine kinderen en niet zo duur maar wel heeeel veel te doen. Zelfs de souveniertjes zijn goed te betalen en tja straks met 3 kindjes is dat toch wel erg belangerijk.
Efteling! Als ik daar loop, herinner ik weer helemaal hoe indrukwekkend ik het vroeger vond. Voor de fun ga ik liever naar Six Flags, maar het gevoel dat ik krijg bij de Efteling zal geen ander park me kunnen bezorgen.
Ik zou wensen dat ik ergens geweest was Ben ooit in de Efteling geweest, maar toen was ik zelf nog een kindje. Ik heb geen geld om die parken te bezoeken....
Ja de entree prijzen zijn walgelijk hoog! Lijkt wel alsof ze ervan uitgaan dat heel nederland kapitalist is! Konden we er maar wat aan veranderen he! Iemand een idee!
Ja, Muuske schandalig Het is echt een luxe aan het worden als je niet zoveel te besteden hebt... Maar met die entree ben je er ook nog niet. Je moet nog vervoer hebben en vaak wil je daar ook nog wel iets kopen om te eten of als souvenir.
Jep, hier ook Disneyland! Kan er niet genoeg van krijgen 8) Vind eigenlijk verder alle pretparken érg leuk. Ben een echte pretparken-fanaat!
Ben echt al heel lang niet meer in een pretpark geweest. Maar toen ik wel nog ging vond ik de efteling toch nog altijd het leukst.
ik kies voor ander namelijk disneyland parijs daar zijn we vorig jaar geweest en dat vonden wij helemaal geweldig
Ik ben op zich niet zo'n pretparkenmens maar ik moet zeggen dati k de Efteling echt prachtig afgewerkt vind. Het is tot in de kleinste details 'af' en dat vind ik geweldig.
ik vind disney land het leukst ben ik nu 4 keer geweest en als het mogelijk is ga ik zo weer die kant op.
Wij zijn net terug uit Parijs en zijn ook in Disneyland geweest. Ik was er al wel eerder geweest, maar goed... mijn mannetje nog niet. Ik vond het niet geweldig. Ik vind het wel mooi ofzo, maar lang niet in verhouding tot bijvoorbeeld de Efteling. Die blijft echt mijn favoriet. Met z'n tweetjes (dus zonder kinderen) vind ik het heerlijk om door de Efteling te lantefanteren. Mooi afgewerkt allemaal en natuurlijk is de entreeprijs hoog, maar toch niet in verhouding tot Disneyland. Dat helemaal belachelijk duur en in verhouding vind ik er veel minder te doen. Mijn stem is dus naar de Efteling gegaan...! Groetjes, Josien