gepasseerd.. snik

Discussie in 'De lounge' gestart door Maartt, 19 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Oke ik begin maar met het feit dat onderstaand getypt is onder hormonen vanwege de naderende vlaggetjes week. Relativeren is misschien een beetje ver te zoeken.:cool:

Ik ben boos. Boos op mijn man.
    Hij belde me net op dat hij door zijn beste vriend is uitgenodigd om een drankje te komen doen vanavond. Prima...
    Ik vroeg of de vrouw van zijn vriend (een van mijn goede vriendinnetjes) er ook is vanavond. Waarop hij antwoorde: Dat denk ik wel.
    En toen werd ik een beetje geïrriteerd. Ik vroeg waarom hij alleen was uitgenodigd.
    Waarop ik kreeg: Owh wil je mee dan?

En nu vind ik hem een l.amlul. En z'n beste vriend ook.
    Ja joh gaan jullie lekker wijntjes drinken en hapjes eten met z'n 3en.

Ik heb gezegd dat ik dit niet leuk vind. Had ik beter niet kunnen doen. Want nu hebben we whatsapp oorlog :)

Ik vind het prima als hij alleen weggaat dat is het niet. Maar ik voelde me wel enorm gepasseerd. En hij begrijpt er de ballen van.

Ben ook een eigenwijze trouwens want ze denken toch zeker niet dat ik nu alsnog mee ga :D. Lekker kinderachtig allemaal. Maar ben op mn tenen getrapt.

Doel van jullie lastigvallen met dit verhaal? Niks.. maar het lucht wel op:)

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Hahahah dit gaat echt nergens over toch? Zullen idd de hormonen wel zijn :p Je zegt dat je het prima vind dat hij alleen weggaat maar waarom ga je daar dan ruzie over maken? :D

3. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik snap het best wel :D wij hebben ook veel gezamenlijke vrienden en zou me ook gepasseerd voelen als ze mijn man uitnodigen en mij niet.

4. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Haha ja je overdrijft wel een beetje;)
    Maar ik herken mezelf wel in je verhaal:)
    Mijn man gaat regelmatig uiteten met vrienden en de vrouwen mogen NOOIT mee;) daar erger ik me ook rot aan. Maar wat doe je eraan...?

5. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Eerlijk... Ik zou denk ik ook niet altijd even redelijk reageren op dit soort dingen. We zijn zo weinig samen en die avond hou ik graag voor ons alleen en anders in overleg.
    Dus tja, afhankelijk van de dag en de week zou ik ook op oorlogspad zijn.

Dat gezegd hebbende is een whapp-oorlog natuurlijk zinloos. Daar bereik je niets mee. Misschien voorstellen om het face to face uit te praten of komt hij niet meer naar huis voor die tijd?

6. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Nou ik snap echt wel dat je je gepasseerd voelt hoor!

Wat is dat nou voor flauwekul van hun om met zn drietjes te gaan, terwijl ze er misschien ook wel aan hadden kunnen denken dat jij ook mee zou willen gaan.
    Sorry, maar dat snap ik ook echt niet. Ik zou je telefoon uitzetten, en ze het lekker laten bekijken.

7. Mirro

Mirro Fanatiek lid

27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    Nou ja, ik vind het wel vreemd dat de ene vrouw wel meegaat, en de ander dan niet. Als de mannen samen gaan, prima.
    Maar waarom je nu niet mee gevraagd wordt begrijp ik ook niet.

8. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Ja ik weet het :)
    Maar ik voel me op de een of andere manier echt gepasseerd.
    Het kwam ook pas nadat hij zei: Owhh wil je mee dan?
    Nee natuurlijk niet! Ik hou helemaal niet van wijntjes en hapjes en gezelligheid :cool:
    Ik ben best eigenwijs en lastig soms.. weet het..

9. lioness74

Ja maar nu gaat de vriendin wel mee. Waarom ts dan niet?

Oehoeh ik zou echt giftig zijn!

10. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ik herken het wel een beetje kwa gevoel.. Mannen onder elkaar hoef ik echt niet bij te zijn, maar als hij alleen naar een ander koppel gaat waar we samen goed mee omgaan (en mij dus alleen laat zitten op zaterdag avond) zou ik er ook ff t zeik in hebben.

Maarrrrr ik denk dat die vriend mssn wel gewoon jullie bedoelde, maar dat niet zo gevraagd heeft.. En mssn krijg je zo wel een apje van je vriendin,zij zal ook wel niet op 2 kerels op de bank zitten wachten zonder weinig aanspraak..

11. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Hahaha zo herkenbaar.
    Ik vind wel dat dit een beetje anders maakt.
    Helemaal zelf weten hoor.. maar jij bent degene die er mee zit. Zij gaan zich wel vermaken. Ik zou mijn trots opzij zetten en gezellig aanschuiven.

12. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.335
    36.195
    113
    Die andere vriendin gaat dus wel mee, nou dan zou ik ook echt pissed off zijn hoor.

13. lioness74

En ik zou echt niet gaan zitten what's app-en. Dan laat je je wel kennen. Lekker je eigen plan trekken.

14. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik zou me ook gepasseerd voelen als de vrouw van die vriend wel mee gaat en jij mag niet mee. Ik zou eerder denken dat je vriend het verkeerd begrepen heeft dat hij alleen uitgenodigd is.

15. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Ik denk ook dat dat het is. Als zijn beste vriend alleen was geweest had ik er waarschijnlijk niet eens bij stil gestaan. Maar dit voelt een beetje gek. We zijn altijd met zijn vieren.
    Sterker nog ik kreeg 3 dagen geleden nog een berichtje met de vraag wanneer we samen onze huwelijksfoto's gingen kijken.

Ach misschien haal ik er nu wel teveel bij. Maar voel me wel een beetje zielig als ik eraan denk dat hun gezellig aan het borrelen zijn en ik op de bank zit.
    Hm misschien maar even mn eigen netwerkje appen, en een eigen feestje bouwen hahaha

16. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Ik app ook niet meer :D
    Hij ook niet.
    Dat was mijn idee. Hij wilde bellen, maar ik kon niet rustig blijven dus stelde voor te appen hahahaha
    Zo af en toe heb ik een beetje moeite met rustig blijven, zeker in de vlaggetjesweek. Niet zo'n fijne eigenschap..

17. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik zou me ook erg gepasseerd voelen..

18. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Ik kan ook even een appje in de gezamenlijke app gooien.

Wat hoor ik? Gaan we gezellig borrelen vanavond :D

19. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik zie staan dat vriend is uitgenodigd door de man om een hapje en drankje te "komen" doen. Dus niet dat ze ergens heen gaan. Dus tja als die vriend je man uitnodigd thuis is de kans groot dat zij er ook is, maar hoeft niet te betekenen dat zij er dan ook "bij" is.

Dit soort dingen kan ik me werkelijk niet druk om maken. Ik zou dan zelf een vriendin uitnodigingen voor een gezellige meiden avond.

20. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Ja klopt we borrelen 9 van de 10 keer bij elkaar thuis.
    Ze gaat echt niet in de slaapkamer zitten met een glaasje wijn. Zij en mijn man zijn bijna net zo goed bevriend als hij en zijn beste vriend. we zijn een beetje de 4 musketiers.

Hm misschien moet ik het maar gaan loslaten. Het is een beetje doelloos. Maak me niet graag druk om dit soort dingen.

Deel Deze Pagina