Precies gewoon los laten en zelf iets leuks plannen, want met je er druk over maken schiet je niks op.
Als hij alleen met zijn vriend zou gaan, zou ik echt roepen dat je overdrijft. Nu jouw vriendin wel meegaat en jouw man dan niet bedenkt om te vragen of jij ook zin hebt om mee te gaan, snap ik het wel. 't Is denk ik ook meer dat het niet gevraagd wordt, dan dat je er niet bij bent?
Als hij alleen met zn vriend was had ik me er niet eens druk om gemaakt. Maar ik vond het inderdaad echt raar dat ze mij niet vroegen. En hij verbaasd reageerde dat ik dit niet leuk vond. Owh wil je mee dan? Nou ja.. Over ruim een uur is hij thuis. Heb eigenlijk ook niet zoveel zin om in onze spaarzame tijd samen te gaan ruziën. Hij zegt dat hij heeft afgezegd. Dat vind ik dan ook weer een beetje overdreven, en had niet gehoeven. Al begrijp ik het wel. Ik ga hem voorstellen dat hij alsnog gaat. Ik ga mn eigen plannen maken .
Ik zou daar ook boos over zijn. Niet dat die mannen op stap gaan maar wel dat zijn aanhang meegaat en jij niet wordt uitgenodigd. Klopt het wel helemaal?
Ik snap niet dat je jezelf niet gewoon meteen zelf uitgenodigd hebt. Je gaat nu een beetje slachtoffer lopen spelen terwijl je ook op zijn 1e bericht had kunnen antwoorden: 'oh gezellig vanavond met z'n vieren een wijntje doen, kunnen we meteen de foto's bekijken'. Nodig jezelf gewoon uit als je vriend het blijkbaar even vergeten is.
Ik heb hem maar even gebeld. Mijn man. Hij vond het ook rot. Het was niet zo bedoeld. Ik heb gezegd dat het zo voor mij klaar is en heb sorry gezegd voor mijn hormonale uitbarsting We gaan straks even bellen met onze vriendjes en nodigen ze bij ons uit. Samen Nog even voor de duidelijkheid ze gingen niet stappen oid. Het was borrelen bij hun thuis. Dit doen we gemiddeld 2 keer per maand met zn vieren..
de ene man belt de andere man: he ouwe, kom je een biertje drinken? de andere man: ja gezellig ouwe, ... (voetbalclub) moet spelen De man denkt eraan meteen zijn vrouw te bellen (goed he?) krijgt vervolgens een verbouwereerde vrouw aan de lijn met allemaal vragen waar hij nog nooit over nagedacht heeft. Nee, echt lieverd, denk je dat ze bewust met z'n 3en op de bank gaan zitten? Welnee! Is je vriendin wel thuis? Gewoon zeggen tegen je man 'Leuk joh, ik bel mijn vriendin even of ze ook kan, dan ga ik gezellig mee' Haha, ik snap het wel hoor, maar zoek er niks achter
Die van mij is ook zo hoor! Vorige kwam hij thuis met het verhaal van een feestje in het zuiden van het land waar hij naartoe wil met zijn vrienden (incl overnachting) dus ik had zoiets van prima, mannen onder elkaar moet kunnen? Enkele weken later ben ik met twee vriendinnen (van dezelfde mannen) en die hadden het over een feestje in het zuiden van het land waar ze naartoe zouden gaan... Ging dus over hetzelfde feestje!! Ik was dus ook behoorlijk pissig! Want die mannen nemen hun vriendin mee en die van mij heeft er met geen woord over gerept! Grrr... Ik snap je frustratie dan ook wel heel goed!
Hahahaha klopt! Inmiddels is mn relativeringsvermogen hersteld. Excuses gemaakt en nieuw idee geopperd, of terwijl borrelen met zn 4en.
Die van mij zou nog niet klaar zijn, hoor! Dat ie alleen met een vriend op café wil, geen probleem. Maar als daar hele stellen bijkomen, dan wil ik mee. Punt. En dan moet ie niet riskeren om mij te "vergeten". Hij weet dat hier gelukkig ook . Af en toe moet ik hem zelfs afremmen en zeggen "Schat, ga maar alleen, want ik kan daar niks gaan doen" (drink met collega's bijvoorbeeld, waarbij er altijd maar 1 of 2 partners van de 8 meegaan).