Hallo dames, Ik erger me al tijden aan mijn oogleden die zo dicht op mijn oog 'hangen'. Het beperkt mijn zicht niet dus in die zin is het cosmetisch maar het zal ook niet beter worden. Oogschaduw zit na een uurtje overal. Punt is dat ik het vervelend vind en hier iets aan wil laten doen. Zijn er dames met ervaring? Hoe verliep het herstel en waar hebben jullie de procedure laten uitvoeren? Wat waren jullie kwijt ongeveer? Ik ben benieuwd!
Geen persoonlijke ervaring, maar mijn schoonmoeder heeft dit vorig jaar laten doen. Ze heeft niet echt veel pijn geleden, en na weekje was zwelling en blauwe schijn weg... Qua prijs... Geen idee
Dankjewel! Ik heb begrepen dat het tegenwoordig een operatie is zonder narcose en dat de kosten varieren tussen de 800,- en 1250,- Mag ik vragen of je weet of je schoonmoeder dit in een kliniek heeft laten doen of in het ziekenhuis?
oeps wat is het verschil tussen kliniek en ziekenhuis? ben van BE en daar is dat hetzelfde maar het was in ieder geval dagopname, was een polikliniek (nu ja zo noemen wij het in BE)