Mijn dochter van 17 maanden wil alleen maar yoki en roosvice drinken. Geen melk of water, dit weigert ze. Vind al die zoetigheid ook niet echt goed, maar wat drinken jullie kindjes?
Alyna drinkt; melk water aangelengd sap heel soms chocomelk of fristi en op feestjes aangelengde sisi ofzo(zonder koolzuur) ice tea green (zonder koolzuur-is er ook in verschillende smaken bijv. aardbei)
Kai drinkt geen water en geen thee...daar gaat ie van kokhalzen aangelengt sap chocomel/yogi roosvice (maar alleen om een beetje smaak aan t water te geven) roosvice 50/50 vind ie ook lekker melk vind t ook ingewikkeld, maar heb me dr maar bij neer gelegt dat ie echt geen water en thee lust, en probeer nu zoveel mogenlijk alles met water aan te lengen....
Hier is het voornamelijk: Roosvicee Melk Groentedrankjes van Knorr Vie Fruitdrankjes (die kant en klaar geperste in zo'n klein flesje) Heel soms appelsap o.i.d. maar eigenlijk nooit yoki of chocomel, lust hij ook niet..
Je zou ipv yoki ook karnemelk met diksap kunnen geven, is wat gezonder Mijn zoontje (18 mnd) drinkt: water diksap karnemelk sojamelk met smaakje
Meisje hier drinkt ook geen water en thee. Alleen diksap en tegenwoordig taksi (wat ik zelf nog meng met water) en appelsap. Wel lust ze drinkyoghurt en melk. Heb je de melk weleens een beetje verwarmd? Mijn dochter wou in het begin ook geen koude melk nl.