dank jullie wel ik zal wachten tot woensdag denk ik...manlief is weg nu vanmiddag vrij veel bruinverlies en ben rond 5uur wezen zwemmen... toen alleen iets bruin op tampon heel weinig nu zit er nog niks op me maandverband... net 10 min zitten janken wat er nou met me aan de hand is... word echt beetje stressie nu heb wel kruidvat in huis, maar morgen dus ff cb plus halen?just in case? liefs mij
Kruidvat is een goede en betrouwbare test meid,,, als je er een streepje op ziet ben je ook echt zwanger ik duim voor je Bij de Clear blue+ moeten de 2 streepjes van het +je even dik zijn anders is die negatief... Je temperatuur is mooi hoog en je kaartje is rustig geworden de laatste week, vind ik... ik vind het een goed teken
oke dank je aprill ik hoop het zo, kan nu nauwelijk lopen vannacht kramp gehad in me kuit en heb mega spierpijn en me bovenbenen, lijkt wel alstof ik de marathon heb gelopen! pff en dan nu nog wachten tot woensdag mits de ongi niet echt komt maar wil me niet te veel in me hoofd halen!
hoi ilse, wat een gedoe he. Ik denk dat het hier raak is, nog niet getest hoor. Ik had gisteren 1 klein klontje beetje bruinig slijm (excuus voor de ranzige beschrijving) en verder niks. Ben heel moe en zere rug en vooral heel emotioneel. Gisteren waren we twee jaar getrouwd en toen ik thuis kwam zat mijn zoontje (11 mnd) met een bloem in zijn handjes op mij te wachten, ik brullen, niks voor mij. Maar dat emo-gedoe had ik bij mijn eerste zwangerschap ook. Ik wacht deze week nog af omdat ik elke x een andere cyclus heb. Succes met wachten en ik hoop dat je positief test
hoihoi dames ik had ook 2 pendels in mei van fraceska en astriddi en kijk eens aan ze kloppen ben ZWANGER JOEHOE hopen dat jullie pendels ook uit mogen komen meiden liefs
ik heb vandaag ook positief getest!! Ben gewoon zwanger van ons tweede kindje! Zijn helemaal door het dolle. Mijn twee pendel van caruli en astriddi waren dus goed, nu het geslacht nog. Ze hadden allebei een meisje voorspelt, dat zou super zin, we hebben namelijk al een zoontje!