Hoi meiden, ben nieuw hier maar zit een beetje met een probleempje denk dat ik zwanger ben heb de laatste dagen een hoge lichaamstemp daarnaast last van opvliegers, ondzettend moe en veel afscheiding. Eigenlijk komt het nu niet zo goed uit want ben in februari 2008 bevallen van een dochtertje. Tja als het zo is zijn we toch blij. Maar wil graag weten of dit ook zwangerschapsverschijnselen zijn? Maandag moet ik ongi worden...
Ik heb al 2x getest, en nog steeds negatief Heb alleen wat afscheiding, maar voor de rest nergens last van. Ik blijf je topic ff volgen hoor
Morgen moet ik ongi worden dus ben benieuwd anders gooi ik er een testje tegen aan. Mijn temperatuur is ook nog steeds hoog terwijl ik me niet ziek voel ofzo.
Ja, mijne ook. Had eigenlijk de 16e ongi moeten worden. Denk dat ik steeds ongi word, denk ook steeds dat ik iets voel lopen, dus ren naar de wc, nog steeds niks! En 2 nega testen, snap er niks van.
@Denise bij mij zegt het nog niks morgen moet ik pas ongi worden. Heb je al kinderen? Ik heb een meisje van 5 mnden dus nu weer zwanger zo erg snel zijn. Maar ja als het zo is zijn we er ook blij mee natuurlijk!
OOhh dus jij bent ook pas mamma geworden. Idd bij ons is het ook welkom. Was het bij jullie de bedoeling meteen een 2e kindje erachteraan?
Was niet echt de bedoeling zo snel achter elkaar. Maar welkom is de baby altijd (mocht het raak zijn natuurlijk)
@Yach is het niet te laat voor een innestelingsdipje? Zou vandaag nl. ongi moeten worden. Het vreemde is dat er geen teken van aankomende ongi is te bekennen. Verder last van darmen, puistjes, moeheid en een hoge temperatuur wat sinds vandaag gedaald is naar 36.6.
Sorry weet het niet zeker of het een dip is hoor. Maar als je een regelmatige cyclus hebt en je zeker weet dat je je ei hebt gehad dan is het iets laat voor een dip. Maar als je een onregelmatige cyclus hebt of dat je cyclus in de war is kan je eitje ook later zijn geweest en kan het een dipje zijn.. iig heel veel succes
Meestal heb ik een regelmatige cyclus van 28 of 29 dagen op dag 14 was mijn temp 37 en zakte weer naar 36.7 dat bleef aanhouden tot dag 21 toen was mijn temp ineens 37.1, de dagen erna 36.8 en de dagen erna 36.9 en eergister 37 en vandaag 36.6. Dus wanneer zou mijn eisprong nu zijn geweest?