Had ook gependeld voor je, kijken of ik in de buurt kwam van de andere pendelaars. Kreeg bij jou ook 19 juni, maar dan n meisje........ gr Jodi
Hoi Jodi! Bedankt dat je voor mij ook hebt gependeld! Als jij zegt een meisje dan blijft het spannend, zelf weet ik het namelijk niet!
Zeker spannend, maar wachten tot de grote dag, waarschijnlijk de 19e juni, ha ha Die hadden we wel alle 2 hetzelfde. Geniet nog maar lekker van je zwanger zijn. kus Jodi
Ik laat het zeker weten! Zei net nog tegen een collega dat iemand voor mij had gependeld en dat ik volgens haar 19 juni ga bevallen. Zei toen dat ik het heel leuk vind maar me er natuurlijk niet op vastpin. En toen kwam jij ook met 19 juni! Haha Ja, dan wordt het wel moeilijk hoor
Ben nu toch wel erg nieuwsgierig geworden over dat pendelen. Kun je dat ook zelf doen? Hoe gaat dat in zijn werk?
Bij mij heeft Pammy gependeld voor een meisje! Zelf heb ik dat gevoel ook heel erg, dinsdag heb ik de 20weken echo, dus ben ns benieuwd!
nou ik was dus ook heeel nieuwsgierig en Jody heeft voor mij gependelt voor een meisje (klopt volgens de echo) en de bevalling zal zijn op 11 mei 2 dagen voor de uitgerekende datum, ga haar voor de zekerheid nog even alle gegevens opsturen leuk hoor hou jullie natuurlijk op de hoogte
Hoi Jodi, Ben ook wel benieuwd zou je voor mij ook willen pendelen a.u.b?Een vriendin van mij wil het wel graag eens weten! groetjes Heidi Alvast bedankt !
Nou dan ben ik wel nieuwsgierig, er is al 1 keer voor me gependeld en er kwam een jongen uit met een natuurlijke bevalling, wil het nog wel x weten en dan ook de datum!!
Weet ook niet of je nog wat gegevens moet hebben, naam, achternaam, geboortedatum???? ik hoor het wel... alvast bedankt!!
gaaf joh!!! hopen dat het uitkomt,zou wel leuk zijn!! voor mij is ook gependeld voor een meisje! ben benieuwd:-D
Hoi Dames, Zouden jullie me dan een pb kunnen sturen met daarin: volledige naam geboorte datum vermoedelijke bevallingsdatum Kan ik aan de slag groetjes Jodi