Ondanks ik me er in verdiept heb wat het verschil is tussen een wikkeldoek, wrapper, omslagdoek noem het allemaal maar op, lijkt het erg veel op elkaar maar de een kan dicht en de ander vouw je gewoon dicht. Wat word er nu echt gebruikt door de meeste van jullie? Ik heb pas een omslagdoek bij de hema gekocht, maar gebruik je deze bijvoorbeeld ook in de maxi cosi of pak je daar weer een andere doek voor, dus een dichte met voetenzak? En is een wrapper weer fijner dan een omslagdoek of heb je echt aan een paar omslagdoeken genoeg? Ben echt even aan het kijken wat makkelijk is voor binnen en wanneer je naar buiten gaat in de maxicosi. Zoveel verschillen maar eigenlijk ook weer niet hihi Dus dames, wat zijn jullie tips?
Misschien heb je iets aan dit topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/622982-grootste-miskoop-grootste-aanrader-2-a.html
Ik heb een voetenzak voor in de maxicosi, die is daar speciaal voor en laat ik in principe ook daarin. 1 mooie wrapper voor het begin voor op schoot/box/wagen Verder 2 badcapes, met name voor na het badje en als extra voor de eerste weken voor de warmte op schoot of in de box Aan mij heb je niks, want ik heb dus alles...