Ik vind het een mooi programma. Herken het helaas goed. Ik kan zo boos worden dat ze bijna elke aflevering zeggen ( de pesters ) IK WEET HET NIET MEER!! Ik kan me dat echt NIET voorstellen...!:x Ik vind dat zoooo makkelijk. Die 3 grieten van vorige week... Bah, bah, bah.. Knap van die vrouw dat ze zo makkelijk er onder bleef....
net ff terug gekeken. ik snap wel dat pesters zeggen "ik kan het me niet herinneren" zeker als je langdurig gepest bent (heb mijn portie ook wel gehad) dan wordt op een bepaald moment elk dingetje iets wat boven op de stapel komt. en wordt voor de gepeste enorm zwaar. terwijl de pester het gewoon vaak in de gauwigheid doet. (soms is het uitlachen zo gedaan) en dan weer verder gaat met zijn dagelijkse ding. terwijl de gepester hierna nog lang met het incident blijft malen. net zoals die van afgelopen donderdag. waarschijnlijk komt het geen van de middelbare school gewoon extra hard aan omdat hij op de lagere school al enorm gepest was.
Is inderdaad een sneu verhaal. Je kon ook echt aan haar merken, dat het gepest haar echt onzeker heeft gemaakt. Ze kwam nog steeds over als een bang vogeltje. Hopelijk heeft ze in Canada meer geluk met haar man en kindjes.
En is het jullie opgevallen dat de ouders dit meiske wel hielpen??? van alle andere wisten de ouders weinig tot niks.. maar deze ouders deden echt hun best.. en de vader begon zelfs een traantje te laten, dat het hun meiske was aangedaan..
Toen die vader zo begon te huilen en over dat verhaal vertelde dat ze daar op het stoepje zat, kon je mij opvegen. Ik hield het niet droog.
DAt vond ik ook en ik vind het heel moedig dat ze haar pesters weer onder ogen durft te komen. Dat vind ik sowieso zo knap aan deze mensen, ik schijt nog steeds in mijn broek voor degene die mij vroeger zo achtervolgd hebben...
ik heb alleen het laatste stukje gezien..maar eindelijk eens een volwassen gesprek tussen de pesters en het slachtoffer!
Heb niet het hele topic gelezen. Heb laatst wel twee afleveringen gezien waarin de pesters aangaven zich niets te herinneren. Sommige meiden hier begrijpen daar niets van. Ik heb laatst dus ook via via gehoord dat een meisje uit mijn klas op de basisschool vertelt tegen anderen dat ik haar heel erg gepest heb. Nou, ik wist echt niet wat ik hoorde!! Kan me niet herinneren dat ik ook maar één keer haar gepest heb. Heb het nagevraagd aan mijn vriendinnen van de basisschool en aan mijn ouders en die vonden het ook heel vreemd. Het was een meisje wat niet echt bij de grote groep hoorde en misschien wel eens genegeerd werd. Begrijp echt wel dat dit heel vervelend kan zijn als kind zijnde. Maar weet gewoon bijna zeker dat ik haar niet gepest heb. Zij heeft dus kennelijk hier een heel ander beeld van. Heb hier echt een paar dagen heel erg mee gezeten.... Als zij dus dit programma in zou schakelen zou ik daar ook zeggen dat ik het me echt niet kan herinneren... Zou natuurlijk wel aangeven het voor haar heel vervelend te vinden.