Gepest.

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door MHMW, 5 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Nou idd, en jeetje wat een niveau ook.... De gepeste persoon is wat dat betreft echt het beste uit. Ik hoop dat ze haar pestverleden nu achter zich kan laten. Het lijkt me vreselijk om gepest te worden, helemaal als puber zijnde, want dan ben je al zo onzeker.... Zelf was ik altijd 1 van de popu meisjes, die dan eigenlijk vooral met de gepeste kinderen omging.... Die hadden mijns inziens altijd hetzelfde gevoel voor humor als ik ;) En werden ze direct ook niet meer gepest :) Stom eigenlijk, dat dat zo ging.

2. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    ja he zegt ze zo van ja als ik die foto zo zie snap ik wel dat ze gepest is. nou sorry maar voor die tijd vond ik haar er eigenlijk best goed uit zien op die foto...

maar ook toen ze die klassefoto voor zich kreeg zei ze ook zo van ik denk zei (de persoon langs de gepeste persoon) dat deed ze expres dat kon je gewoon zien. en toen zeide ze nee de persoon der langs en toen zag je haar denken van oh nu moet ff net doen of ik het echt niet... toen zei ze vlug mag ik de foto dan nog is zien.

ik weet zeker als ik mijn klassefoto op mijn 50ste in mijn hand krijg dat ik nog exact weet wie wie is met achternaam... ik weet zelfs van de helft de verjaardagen nog... (mits ik geen verheugenverlies zou krijgen natuurlijk)

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ja raar dat ze niks meer weten.

maar goed, slim zijn ze niet dus misschien is het echt zo. :D Geheugen van een kip.

We vonden het leuk, dus daarom weten we het niet meer :$

4. Alita

Alita Niet meer actief

pff ja we vonden het leuk zie ze ook nog even.....

5. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Echt, wat een vieze, lelijke, ordinaire, schijnheilige mokkels die drie. Ik zat me woest te maken voor de tv.

Jammer dat ik hun achternamen niet weet (vooral van dat ene lelijke mormel dat zei dat ze "DAT" wel gepest zou kunnen hebben), dan ging ik eens even googelen en ze een paar leuke berichtjes sturen.
    O nee, dat is cyberpesten...mag ook niet.

6. Alita

Alita Niet meer actief

nee idd laten wij ons nu niet verlagen tot hun niveau;)

7. Sanne1985

Nou, mijn zegen heb je.... Van de andere kant, ik denk niet dat het haar veel doet want veel gevoel zit er niet in.... Als sorry zeggen al te veel gevraagd is, ben je volgens mij echt van steen en/of gewoon heel dom.

8. Classic

Classic Niet meer actief

wat zijn dat verschrikkelijke monsters.. die DIKKE nam wel het woord, en heeft daardoor die andere twee dames lekker de mond gesmoord.
    want ik heb de twee andere ook geen nuances horen maken om tegen haar sorry te zeggen..
    Lekker makkelijk, met z'n drieën te ontkennen.. en doen alsof je neus bloedt..

9. Sanne1985

Voor dat soort figuren zou ik stiekem eigenlijk best eens mijn niveau willen verlagen.... Maar ik doe het maar niet, ben er ook niet zo goed in ;)

10. Alita

Alita Niet meer actief

nee ik snap je hoor!

11. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

Ik vond het echt walgelijk de aflevering. Die 3 pesters echt onvoorstelbaar dat er geen sorry uit hun mond kwam! Dat noemt zich nu volwassen? Ze waren nu nog gewoon aan het pesten vond ik door geen sorry te zeggen. Want die vrouw die gepest is had gewoon een sorry gehoopt! en meer niet!

Die Natasch echt wat een gemeen rot wijf. Vind niet gek dat die nog vrijgezel is. En nog zo kinderachtig gewoon. Met we vonden het vroeger zeker leuk enz. En stom lachen om alles.

Die middelste zag je steeds kijken naar die Natascha echt van laat ik nog stoer blijven. Onvoorstelbaar gewoon hoe je nu nog na al het pesten je laat mee slepen.

En die rechtse kwam niet veel uit, had het idee dat die het ook bijna niet droog hield maar omdat ze (zoals het lijkt) een afspraak hadden van mondje dicht hield ze letterlijk haar mond dicht.

Die directeur van de school vind en vond ik ook erg laks! Van je overdrijft het enz. Al had het maar een klein beetje pesten geweest! zeker een directeur van de school had in moeten grijpen vind ik.

Ook vond ik het irritant dat er steeds over die foto werd gezegd van ''wel duidelijk dat je gepest ben''. Ik vond de foto helemaal niet erg. Vond haar er helemaal niet qua uiterlijk lelijk uitzien! Vond ook erg minderwaardig dat, dat steeds werd gezegd van beugeltje, kort jongenshaar enz... Want hoe ''lelijk'' iemand is nooit een rede om te pesten.

Moet zeggen vind het wel een onwijs goed programma zo kan iedereen eens nadenken wat pesten kan doen zeg!....

12. Ladymistique

Ladymistique Bekend lid

5 mrt 2008
    516
    0
    0
    Fulltime huismama
    Uithuizen
    Ja zo ongeveer. ik ben dan nog niet zo heel oud, maar ik ken de mensen volledig bij naam en weet ook ongeveer nog waar ze wonen of hebben gewoont.
    Ook wie er helaas niet meer in ons midden is.
    Dus vond het gewoon belachelijk en irritant van hun..

@ Anderen..
    fanatiek zoeken en je vind het, ze gaven zelf aan bij 1 in ieder geval van schoolbank en op internet is niks meer geheim.. als je een goede zoeker bent heb je het zo:D :cool:

13. Lovelyroses

22 mei 2011
    63
    0
    0
    Geen werk..
    Limburg
    Ik was ook niet zo van die vrouwen charmeert en dan druk ik me nog voorzichtig uit. Mijn vriend en ik hebben iemand verloren die erg werd gepest vroeger. Daarom zei mijn vriend gister ook: Als ooit iemand mijn kind zo van de trap gooide en lachte, dan ging ik naar school en sloeg ze allemaal recht op het gezicht:O Hoop dat mijn kinderen nooit gaan pesten of worden gepest want je maakt echt heel veel kapot.

14. Ladymistique

Ladymistique Bekend lid

5 mrt 2008
    516
    0
    0
    Fulltime huismama
    Uithuizen
    is dat een mannen uitspraak?? hier iemand met de bijna zelfde uitting..

15. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    wat een kansloze wijfen.

16. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    jij zegt het precies juist... want ik en vele met mij... (haha) worden zo kwaad dat we ons idd bijna verlagen tot die 3 dikke biggetjes ;)

en wat ik hier ook voorbij zag komen... is idd als mijn kind het zou overkomen zou ik ze ook het liefst afmaken... maar uiteindelijk zou je het dan nog erger maken want dan krijg je weer oe moet je papa en mamie en bij halen ...

van mij mag er op pesten ook een hoge straf komen te staan het is iets gruwelijks wat met mensen voor het leven kan tekenen.
    En dat is wellicht ook waarom ik me er zo kwaad om maak.

Maar ze zeggen dan wel... wij hebben niks ellendigs in ons leven... maar dat gaat vast nog komen in de toekomst.
    ze zeggen toch altijd boontje komt om zijn loontje. en wie goed doet goed ontmoet.

Ik was op de middelbare school niet het typ wat bij de gepeste personen hoorde. maar ik kon wel een meisje wat zich in de pauze opsloot in de wc. ik heb haar toen geholpen (tegen mij keken er wel veel op, al klinkt het erg arogant als ik het zo typ) maar ik kan er nu nog om huilen als ik eraan denk... stel toch dat die meid zo heel haar school op de wc had doorgebracht in de pauzes!!! Ik heb overigens ook nooit gepest daarvoor ben ik een veel te gevoelig typ en heb ik een enorm inlevingsvermogen... gelukkig maar!!

17. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik kan je vertellen dat mijn man behoorlijk slim is, en geen geheugen heeft van een kip, maar hij kan zich veel van zijn klasgenoten ook niet meer herinneren ( we hadden het er even over ).
    Hij zat op een grote school, met elk jaar nieuwe leerlingen.
    Tsjah.
    Ik zat op een school met mensen die ik al vanaf de PSZ kon ( en ik ken ze nog steeds trouwens :) ).

Ze zullen zich vast wel iets herinneren, maar ik denk ook dat mensen zich dingen nou eenmaal heel anders herinneren.
    Het voorbeeld dat ze in de kelder of fietsenhok, iets in die richting, was gegooid en was opgesloten terwijl zij er bij stonden te lachen.
    Dat kan voor de gepeste heel heftig over komen, maar ik kan me ook voorstellen dat de pesters dat gewoon vergeten.

18. MHMW

MHMW Niet meer actief

Ik heb me gister echt kwaad gemaakt voor de tv ! Wat een heftige uitzending. Echt smerige wijven zijn die pesters. Ik zei al meteen tegen mijn man, die doen alsof ze het niet meer weten. Oh die Natasja, die zag eruit vroeger ! Die had gepest moeten worden zeg. En trouwens, ze zag er nog steeds niet uit. Alle drie niet. En dan geen sorry willen zeggen. Echt kansloos. Vind wel dat Peter het goed presenteerd. Een goed programma.

19. MHMW

MHMW Niet meer actief

Ik begreep uit Barbara´s verhaal dat ze zeker 2 jaar bij hun in de klas had gezeten. Als het niet langer was geweest. Je maakt mij niet wijs dat je dat niet meer weet.

20. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    ik heb ook het idee dat dat typisch een mannekwaaltje is om voor hun niet interesante dingen te vergeten!!! ;)

nou is mijn man wel 20 jaartjes ouder dus als die is wat vergeet denk ik tja oke hahaha
    nee maar ik merk aan hem altijd van het werk van klanten enzo weet hij het nog wel van 10 jaar geleden tot in detail. maar bij wijze van een naam van iemand die die een paar gezien heeft weet ie dan niet. blijkbaar is die persoon dan niet boeiend genoeg voor hem ofzo.. of gewoon dingen die hem niet boeien slaat hij gewoon niet op in zijn geheugen ;)

Deel Deze Pagina