stress over mn rooster

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Damay77, 25 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    #1 Damay77, 25 feb 2013
    Laatst bewerkt: 25 feb 2013
    ik werk als verzorgende in de thiuszorg. ik heb ws een (lichte) vorm van autisme en ben daardoor zeer gehecht aan een vast rooster. hier werd rekening mee gehouden zover als mogelijk. dus op de dagen dat ik werk heb ik redelijk vaste clienten waar ik kom. weet precies wat er gedaan moet worden en welke tijden ze moeten. als ik een nieuwe client erbij krijg dan is dat even lichte stress voor me (alles nieuw) maar te doen. dit geeft eigenlijk geen problemen. (wel moeten ik en mn collega s zeer regelmatig aan de bel trekken bij de planning omdat er WEER dingen niet kloppen, te lang ingepland, mensen die verkeerd staan enz. is zowiezo al stress omdat je voor de zoveelste keer er achteraan moet gaan, je moet knokken voor hetzelfde. heeft al voor veel stress en half overspannen collega s gezorgd omdat het lijkt alsof je gewoon niet gehoord wordt)
    en nu, nu ben ik een week vrij geweest en zie ik dat mn rooster compleet overhoop gehaald is. het rooster waar ik zo voor heb moeten knokken. er klopt niets meer van, 3 -4 mensen op een dag waar ik nooit kom, "mijn" clienten staan bij een ander op een veeeel te late tijd,client die ik erbij heb gekregen is nogal een bitch, iedereeen gaat er met lood in de schoenen naar toe, en ik raak gewoon compleet in de stress:(