Hallo allemaal, 2 Maanden geleden hebben mijn vriend en ik erover gehad om zwanger te worden. We hebben ons niet aan de dagen gehouden van bijv. de ovulatie dagen enz. We hebben gewoon gezegt als het gebeurt dan gebeurt het. Op een vrijdag voelde ik dat mijn borsten gespannen waren, heb toen tegen me vriend gezegt en nu ga ik me zwangerschapstest eventjes testen. We hebben zo'n test gehaald clearblue een digitale en het duurde wel wat langer dan verwacht tot dat de uitslag op het schermpje stond. Maar toen die minuten verstreken kwam de uitslag positief eruit ZWANGER! Wij natuurlijk hartstikke blij, maar we moesten het wel even tot ons laten bezinken. Want hoe kan dat nou, waarom voel ik me helemaal lekker en ben ik helemaal niet ziek, terwijl bij me andere 2 zwangerschappen, voelde ik me hartstikke misselijk en moest echt overgeven! Nou kon ik zeggen dat ik in blijde verwachting ben! Maar het is zo snel gegaan ik ben op 21-06-2008 nog ongi geweest en nou is het alweer raak dus we hebben er eigenlijk 2 maanden overgedaan.. Maar we zijn de dus hartstikke blij! Groetjes, Shenny
Gefeliciteerd dat is best snel! De meeste kwaaltjes beginnen rond de 6 weken dus je hebt nog 2 kwaaltjesloze weken te gaan
Hoi Shenny! Inderdaad, jij bent net een dagje eerder uitgeteld dan mij Wanneer moet je voor het eerst naar de verloskundige dan?