Lieve dames, ik kan mijn arm amper bewegen, aangezien ik zo ontzettend veel pijn heb bij de aansluiting tussen mijn ribben en schouderblad. Na rondzoeken op internet (oude info + topics) en bellen naar mijn VK (is dicht) word ik er niet wijzer van of ik nu tijgerbalsem kan gebruiken tijdens de zwangerschap. Heeft iemand recent nog ervaring hiermee gehad? Alvast dank voor het advies!
Nee mag niet volgens mij, dit omdat ze niet met zekerheid kunnen zeggen wat je kindje ervan mee krijgt via jou huid etc, tijgerbalsem is vrij "agressief" spul. Misschien warme kruik op de pijnlijke plek?
Nope. Ik heb de warmte olie van weleda gekocht. Word veel minder warm maar is ook erg prettig. En die mag wel
Helaas niet. Misschien kun je van VSM wat gebruiken? Spiroflor heet dat. Kersenpittenzak of kruik helpt ook. Kersenpitten vind ik zelf dieper door dringen. En ik zou de fysio even bellen, wellicht heeft hij het zo opgelost.
Okee ja dat is dan echt wel heel erg jammer, want oh oh oh, wat doet het pijn! Nu heb ik er een provisorische kruik tegenaan, vanavond mijn lieve hittepit, mijn redder in nood! Ik ga straks even kijken voor die Weleda warmteolie of de VSM Spiroflor en als het niet overgaat maar voor het eerst in mijn leven naar de fysio. Heb er lang genoeg mee gewacht dacht ik zo Dank jullie wel voor jullie advies!
Fysio is sowieso verstandig! Als je goede begeleiding hebt dan ben je na je zwangerschap sneller weer pijn vrij. Als je dat verwaarloost dan kun je dr lang mee doorlopen. Zoek een goede bekken fysio!
Dank je wel voor je tip, ik wacht nu op een belletje om een afspraak voor morgen te maken. De pijn zit tussen mijn schouderbladen en trekt door naar mijn nek, maar de assistent zei dat het wel door de zwangerschap kan komen. Gelukkig geen bekkenpijn dus!
Nee mag niet Ik had enorme last van spieren in mijn nek waar ik hoofdpijn van kreeg.. Toen heb ik magnesium olie spray gehaald.. Dat mag wel en werkte super! Magnesium ontspant de spieren
Morgenochtend heb ik een afspraak bij de fysio, maar even kijken hoe dat gaat Combi spiroflor en hittepit heeft wel iets geholpen.
Lief dat je ernaar vraagt Moonlight! Hij zei dat ik helemaal vast zit tussen mijn schouders en in minn nek en toen een beweging heb gemaakt waardoor mijn spieren het gewoon hebben opgegeven. Hij heeft flink gemasseerd en een beetje gekraakt en ik voel echt wel verschil, wat een opluchting! Ik heb voor binnenkort weer een afspraak en dan gaan we weer verder kijken
Veenmos warmtepack is deze zwangerschap echt mn reddende engel, stuk lichter dan kersenpitten en waterkruiken en blijft heerlijk warm. Tijgerbalsem is idd niet aan te raden, had t toevallig gevraagd toen ik last van mn bovenrug had.