Ik heb allebei gestemd. De oudste is om 10 uur 's morgens geboren. De jongsten om 4:15 & 4:34 Het begon wel bij alledrie 's nachts (rond 1 uur), alleen gingen de laatste bevallingen wat vlotter
Ik heb overdag / 's middags aangeduid. 'S nachts water gebroken en begin van de weeën maar het tijdstip van de geboorte zelf was gewoon overdag dan.
Begon bij mij heel vroeg smorgens. 5 uur 1e weeen en 5.30 braken vliezen. om 11.00 bevallen. Dus 'snachts/smorgens voor mij
Eerste begonnen rond 3:00 in de nacht, om 7:17 uur geboren. Tweede begon rond 16:00 uur eind van middag, om 18:27 uur geboren. Derde vliezen gebroken om 20:00 uur, weeën begonnen om 22:30 uur en geboren om 6:00 uur. Tja, een beetje van alles dus. Wel lag ik alle keren al een tijdje in bed toen het begon . Bij eerste was natuurlijk nacht, dus lag ik in bed. Bij tweede werd ik net wakker uit een middagslaapje, lag in bed toen weeën begonnen. Bij de derde lag ik al ruim 2 uur in bed omdat ik me niet lekker voelde.
De eerste braken de vliezen om half 3 snachts en hij werd om 13.10 geboren. Bij de tweede begonnen om 23.45 de weeen en om 01.25 is hij geboren. Bij de derde begonnen om 10.40 de weeen en is hij om 12.05 geboren. Ik ben nu 39+3 zwanger en ben reuze benieuwd hoe het dit keer zal gaan.