Hey dames, ik heb een vraagje.. waarschijnlijk is deze vraag al heel vaak gesteld maar ik doe het gewoon nog een keer: Ik ben donderdag 39 weken zwanger en heb sinds een paar weken al wat steken ect...op het begin dacht ik: Jeuuuuj het begint!! maar ik weet ondertussen dat dit gewoon voorbereidingen zijn en heel normaal is. maar sinds 3 dagen heb ik echt steeds ergere steken en de kleine is zoooo druk in mijn buik. Zijn er meer mensen die hier last van hebben??? ook hou ik kei veel vocht vast vooral in mijn vingers gezicht en voeten. het is ons eerste kindje we zijn zoo benieuwd!!!! ben benieuwd of iemand mijn kwaaltjes herkend! xx
Steken in je onderkant herken ik wel, bij mij altijd een teken geweest van wat indalen. Ik heb ze nu van 't weekend al gevoeld, alhoewel de kleine nog helemaal niet diep ligt. Maar het zou in jouw geval natuurlijk heel goed kunnen zijn dat je pukkie nog wat dieper komt te liggen. Of bedoel je meer steken in je buik? Dan zou ik eerder denken aan je banden, van dat laatste stukje rek wat je buik nog vraagt... Verder, helaas, zijn veel kwaaltjes vaak per persoon verschillend. Ik heb bij beide bevallingen niet van te voren overdag gemerkt dat het anders was dan anders. Geen drukke of juist rustige baby, geen extra last van dingen. En de weeën waren vanaf het begin echt geconcentreerd op mijn buik, pijnlijke krampen, anders dan harde buiken of voorweeën. Maar, ik hoor wel van anderen dat ze dit juist wel hadden, dat de voorweeën over gingen in echte weeën, of dat de baby juist heel rustig was die dag ofzo. Maar dit zal per vrouw denk ik echt verschillen!
Ik lees even mee hoor, ben zelf nog net geen 36 weken maar sinds een paar dagen ook flinke steken van onderen, daarnaast sinds eergister menstruatiepijn en zeurende rugpijn. Ik ga er vanuit dat de kleine probeert in te dalen bij mij is de kleine trouwens ook mega druk!
Okey Gentle, kijk daar heb ik wel wat aan! ik ben vanmorgen bij de VK geweest en de kleine lag wel al helemaal ingedaald maar nog niet vast in mijn bekken. miss zijn het dan toch idd mijn banden die ik voel. al heb ik daar op het begin in de zwangerschap niet veel last van gehad... gek he dat je van te voren gewoon ook NIKS kunt voelen..en sommige hebben heel de dag buikpijn enz.... Hoever ben je Gentle?? ennuh bpu..bij mij is het ook ongeveer bij de 36 weken begonnen met "rommelen" hoop voor je dat de kleine nog n weekje blijft zitten!
Spannend molly, de laatste weekjes hoop voor je dat het gauw doorzet! Ik ga er vanuit dat de kleine bij mij nog even blijft zitten! Ik zou trouwens niet weten wat bandenpijn is, kan me niet bedenken dat ik zoiets al gevoeld heb..
jaa echt heel spannend he!!! wij zijn ook ZOOO benieuwdd!! heb stiekem zelfs een beetje zin in de bevalling...misschien omdat ik niet weet wat me te wachten staat haha.... ik heb bandenpijn ook niet echt gehad...
Haha dat heb ik dus ook! Iedereen verklaart me voor gek, ik zal straks heus wel anders piepen maar voor nu ben ik veels te benieuwd naar de bevalling en vooral de kleine natuurlyk!