Dames, Weet iemand hoe je erachter komt dat je baarmoedermond week is, want heb begrepen dat als dit nog niet het geval de bevalling ook nog niet begint. Alvast bedankt. X
geen idee de enige manier is voelen denk ik , maar denk niet dat wij dat als leek kunnen voelen alleen de vk , die hebben daar voor geleerd
Dat kan je vk voelen bij het toucheren. Maak je je zorgen dat je niet spontaan gaat bevallen? Wat ik me kan voorstellen hoor. En toch lees ik hier vaak genoeg verhalen van vrouwen bij wie alles nog potdicht zat en toch de volgende dag hun kleintje in hun armen hadden. Succes met je laatste dagen.
De bevalling kan ook beginnen met het week worden he, kan zo gepiept zijn, zelfs zonder dat je het hoeft te merken. Succes!
Bedankt voor de reacties. Nee, de verloskundige heeft t nog niet gecheckt maar heb morgen een afspraak om gestript te worden maar volgens mij kan dat niet als je baarmoedermond nog niet week is dus ben benieuwd want weet niet of mijne nu wel of niet week is.
Je weet het nooit meid. Morgen zal je het weten. Ik help het je hopen dat je bmm verweekt is en je min. een cm. ontsluiting hebt, want dat is ook nodig om te kunnen strippen. Succes!
Ja ben vandaag bij de verloskundige geweest maar kon niet gestript worden omdat alles nog potdicht zat. Vrijdag afspraak met de gyneacoloog, dus ben benieuwd.
Heb sinds de mislukte strip poging wel de hele dag al menstruatieachtige buikpijn onderin me buik en harde buiken.
Heb sinds de mislukte strip poging wel de hele dag al menstruatieachtige buikpijn onderin me buik en harde buiken..