Uitgerekend januari 2021❤️

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mallejan, 14 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mallejan

Mallejan Bekend lid

7 jan 2020
    940
    758
    93
    Vrouw
    Hay dames.

Zijn er meer die het leuk vinden te kletsen over alle ervaringen?

als alles goed gaat verwachten wij ons eerste kindje in januari 2021

Kon nog geen topic vinden voor deze datum

2. Gl0ria

Gl0ria Niet meer actief

Hoi! Als alles goed gaat verwachten wij in januari een kindje. Vind deze eerste weken echt de hel! Allerlei onzekerheden en je kunt niets anders dan afwachten. Heb in maart een vroege miskraam gehad dus hopelijk gaat nu alles goed!

Ik zie dat we gelijke banners hebben! Leuk

Mallejan vindt dit leuk.
  3. Mallejan

Mallejan Bekend lid

7 jan 2020
    940
    758
    93
    Vrouw
    Gl0ria vindt dit leuk.
  4. Vindjelief

Vindjelief Actief lid

14 mrt 2020
    220
    154
    43
    Vrouw
    Hee meiden, mijn uitgerekende datum is momenteel 30 januari maar kan straks met de termijn echo ook nog 1 of 2 januari worden misschien maargoed dat zien we dan wel weer :D

5. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    #5 Dubbeltje82, 2 jun 2020
    Laatst bewerkt: 2 jun 2020
    hoi Dames,

Lijkt me leuk om hier mee te kletsen!

Zoals het er nu naar uitziet, ben ik op basis van mijn eisprong op 16 januari uitgerekend van mijn derde kindje. In maart heb ik een biochemische gehad en in april was het wel raak. Maandag 8 juni heb ik de eerste echo en eerlijk, ik schijt alle kleuren van de regenboog. Ik ben in deze zwangerschap tot nu toe zo ontzettend onzeker, niet normaal.

Ik heb, op gevoelige borsten en wat meer opgezette darmen na, ook helemaal geen symptomen.

6. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Lijkt me ook leuk om hier mee te kletsen! Ik ben zoals het er nu naar uitziet 26 januari uitgerekend.

@Dubbeltje82 ik voel me op het moment ook ontzettend onzeker. Licht gevoelige borsten en indd soms opeens last van m'n darmen! Verder geen klachten! Wanneer heb jij de 1e echo?

7. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    8 juni, over minder dan een week dus

8. Vindjelief

Vindjelief Actief lid

14 mrt 2020
    220
    154
    43
    Vrouw
    Hebben jullie ook dat als je vanuit een lig positie opstaat dat je steken krijgt iets boven je liezen? Zijn dat je banden ?

9. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    ja hoor, dat zijn de bandjes. Wat kan helpen, als je het vervelend vindt, is om eerst op je zij te rollen en dan door je benen over de rand te gooien via een hefboom overeind te komen (ook handig tegen de tijd dat je buik enorm wordt hahaha)

Ik heb daar (nog) geen last van, zal wel wat uitgerekt zijn door de 2 eerdere zwangerschappen.

Vindjelief vindt dit leuk.
  10. Vindjelief

Vindjelief Actief lid

14 mrt 2020
    220
    154
    43
    Vrouw
    @Dubbeltje82 ah oké dacht het al inderdaad, nou vervelend valt wel mee hoor ik vergeet er ook telkens aan te denken als ik op wil staan dus krijg nog wel eens een gevoelige scheut maar pijn kan ik het niet noemen! Alleen maar fijn om te weten dat alles aan het voorbereiden is om te groeien:p ben vandaag voor het eerst heel moe.. doe lekker even m’n ogen dicht :D

Dubbeltje82 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina