Geplande keizersnede nog even 'geheim' houden voor omgeving?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Angeltje24, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angeltje24

    Angeltje24 Bekend lid

    22 nov 2006
    536
    1
    18
    Dat is inderdaad wel heel vervelend Moonique. :(
    En dat is dus precies wat ik wil voorkomen. Ik weet dat als ik mijn ouders vertel wat de datum zal zijn dat vooral mijn moeder er bij wijze een dag eerder al zit en er alles aan zal doen om die kleine direct te zien te krijgen. Als ik ze zou vragen ons telefoontje af te wachten weet ik zeker dat er toch gebeld gaat worden.
    Sommige mensen hebben al gebeld van 'oh..het wordt waarschijnlijk een ks? dan hoef je nog maar ruim twee weekjes'! Die gaan er gewoon al vanuit dat met een ks de kleine in week 37 wordt gehaald! :( We hebben nog niet eens een datum en mensen weten het nu al allemaal te vertellen! :evil:

    Dus om irritaties te voorkomen heb ik dan ook besloten iedereen pas in te lichten als wij de eerste paar uurtjes heerlijk met zn drietjes zijn geweest... :p
     
  2. moonique

    moonique Bekend lid

    28 nov 2006
    663
    0
    0
    Drachten
    Je hebt groot gelijk, als ik het had zien aankomen had ik het ook zo gedaan. Ik had het absoluut niet zo verwacht.
     
  3. Heidi5

    Heidi5 Lid

    10 aug 2006
    21
    0
    0
    Noord Brabant
    Wij hebben over enkele weken (ben nu bijna 37 weken zwanger) ook een geplande keizersnee en we zeggen ook tegen niemand de datum.
    Ik vind het veel leuker dat het toch voor iedereen onverwacht is.
    Ik vind het wel fijn dat we de datum weten kun je je hierop in ieder geval goed op voorbereiden.
    Gr. Heidi
     
  4. Zeeuwsmeisje

    Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

    9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Wij hebben het ook niet verteld destijds. Had ook niet veel zin gehad want 12 dagen van te voren braken mn vliezen en werd de ks nog dezelfde dag gedaan.

    Alleen mn moeder wist het want die zou op mn dochter passen, die hebben we dus 12 dagen van te voren uit bed gebeld dat de boel wat vervroegd werd.
     
  5. wendy1611

    wendy1611 Fanatiek lid

    14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Meid, al zou je egoistisch bezig zijn, het is je goed recht!
    Ik heb geen idee wanneer wij het te horen krijgen, naar mijn idee ligt ons meisje nog steeds dwars en de vk zal dat morgen moeten bevestigen/uitsluiten. Een draaipoging wil ik niet, mijn placenta ligt aan de voorkant, ik ben rhesus negatief en heb er gewoon geen lekker gevoel bij.
     
  6. Sylvie

    Sylvie Fanatiek lid

    20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Mijn bevalling van Rhune is uiteindelijk ook uitgelopen op een keizersnede waardoor ik een hoge kans heb bij een tweede zwangerschap opnieuw een keizersnede te krijgen en deze zal dan ook waarschijnlijk gepland gaan zijn. Ik ga dit dan ook tegen niemand vertellen, alleen tegen mijn ouders want die moeten dan natuurlijk op Rhune passen.
    Grtz x
     

Deel Deze Pagina