Hallo ladies, Ik vroeg me af he, zijn veel harde buiken nou een teken dat het rommelt, heb ze de hele zwangerschap wel gehad hoor maar vandaag komen ze op en aan, menstruatieachtig gevoel erbij, kramp...pfff normaal kreeg ik een harde buik bij snel opstaan of omdraaien in bed maar als ik nu alleen al maar zucht (bij wijze van spreken) wordt ie weer keihard, en houdt een minuutje aan ongeveer.. ben benieuwd of het bij jullie een voorteken was? Liefs Jojo
Kan zijn dat ze langzaamaan wat gaan doen daar beneden. Ik hoop voor je dat ze door gaan zetten. Ik heb ook regelmatig harde buiken op een dag maar niet pijnlijk ofzo. Heb wel als ik loop een menstruatieachtig gevoel onderin dus ik hoop dat ze aan het indalen is.
Dat vroeg ik me ook al af, heb ze de laatste 2 weken heel erg veel, ze worden wel steeds pijnlijker en meer. Hoop dat het wat voorwerk is, ben het spuugzat
Ik heb ook al dagen menstruatieachtige pijn in me buik,de ene keer wat meer als de andere keer,het wil nog niet doorzetten,van mij mag die kleine nu ook wel komen,voor me idee duren die laatste dagen tot de uitgerekende datum een eeuwigheid... Ook rugpijn en pijn in me bekken,als ik even op de bank heb gezeten dan heb ik moeite met opstaan... Hoop voor iedereen dat de kleine snel komt! Groetjes
Herkenbaar.. maar dan een soort constant gespannen buik... en dan weer t gevoel of t ter hoogte van mn schaambeen "verbouwd" moet worden.. dat strakke/trekkende gevoel... maar verder.. "serene rust"... Kom nou ukkie.. alsjeblieft..
Pfft, ook hier harde buiken en meer voortekenen rond het einde van week 38 en nu is het al een week 'stil'... Ik heb er al bijna geen zin meer in. Ik probeer me in te stellen dat het nog wel twee weken kan duren en probeer mijn gedachte te verzetten maar echt aan andere dingen denken is zoooooo moeilijk!!! babybabybabybabybaby...
Ja aan andere dingen denken is best moeilijk... Mijn huis is schoon,alle ramen gezeemd,gordijnen gewassen enzovoorts.. Verder zit je de hele dag eraan te denken en ben je er mee bezig en bij elk pijntje denk ik,nou kom maar... Maar helaas. Man is nog gewoon aan het werk net als de rest van je omgeving dus wij vrouwen zitten dan de hele dag thuis te wachten totdat ukkie zich aandient... Ik hou me ook voor dat het nog wel 2 weken kan duren voordat ik beval(ik hoop het alleen niet) Elke dag vermaak ik me dan wel weer,morgen is het hier in de gemeente zomerfeest,dus weer een beetje afleiding Succes dames!
hallo allemaal, ik heb nu nog niet heel erg last van harde buiken, alleen als ik te snel buk of te snel opsta. maar bij mijn tweede, had ik op het einde (na de 39e week) ook ontzettend veel harde buiken, zo erg dat ik echt dacht dat het was begonnen, maar telkens zakte ze toch weer weg. Wel 3 van die "valse starts gehad en 9 dagen overtijd gegaan . Volgens de Vk waren het "gewoon" voorweeen. er zit niks anders op dan wachten, die kleine bepaald toch zelf wanneer hij/zij er klaar voor is en als dat moment daar is, dan weet je dat gewoon. Dan herken je ook ineens het verschil tussen de voorweeen en het echte werk. Heel veel succes meiden, het wachten zit er bijna op! gr. esther
Gelukkig doen die harde buiken of voorweeën vaak al wel een deel van het werk . Dus met een beetje mazzel hebben ze al voor verweking en een paar cm ontsluiting gezorgd. Dat is mooi meegenomen als je dadelijk 'voor het echie' gaat Succes allemaal!