@Roan1981, een geplande krijg je als je kind in stuitligging ligt, placenta voor de uitgang ligt, of als je andere medische indicatie hebt. In mijn geval was het omdat ik niet meer vaginaal mag bevallen doordat de bevalling van mijn zoontje niet goed is gegaan.
Nou ook weer een beetje gerustgesteld dat voor de meeste van jullie de ruggenprik erg meeviel, we zullen het wel zien allemaal. Hier een geplande keizersnede ivm totaalruptuur de vorige keer. En ik heb nu ook een hernia. Dus vandaar een keizersnede.
Ehm..... Over de ruggeprik zal ik maar niks zeggen. Ik ben een van het kleine percentage waarbij het niet goed ging... Ik mocht twee uur na de geboorte van mijn dochter naar haar toe. Dit omdat ik eerder nog onvoldoende hersteld was van de spoed keizersnede Ik mocht na 3 dagen naar huis.
hier vorige week woensdag bevallen met een geplande keizersnede, zaterdag gingen we heerlijk naar huis! Ruggenprik viel me reuze mee, alleen duurde het wat langer om hem goed te krijgen omdat ik mijn rug niet heel goed rond kon maken omdat 1 van mijne tweeling dwars onder mn ribben lag. Bij mij gingen de jongens met zn 2en in een couveuse, en ze zijn niet bij me weggeweest! Op de uitslaapkamer kreeg ik ze op mn borst, toen weer in de couveuse, en op de kraamkamer werden ze gewogen en gemeten en aangekleed. Dus merk dat dat overal anders is....
Ik heb ook een geplande keizersnede staan. Ik beval bewust in een ziekenhuis waar ze een natuurlijke keizersnede doen, waar het kindje dus op de ok en in de uitslaapkamer bij je mag blijven en daarna op een kraamsuite. Dit juist omdat ik zo opzag tegen het gescheiden zijn, gezien mijn voorgeschiedenis..