Geplande keizersnede

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kwekkie4u, 7 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwekkie4u

kwekkie4u Bekend lid

18 okt 2011
    649
    0
    16
    Fulltime Mama
    Heemskerk
    Wauw! Goed om te lezen. En vooral omdat je hersteld zo voorspoedig verloopt.

2. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Geeft niet sniffie ;)
    Maar heb er idd al 2 gehad... ;)

3. XoXo

XoXo Niet meer actief

Ik krijg ook een geplande keizersnee. Dit keer een natuurlijke ipv een spoedkeizersnee. Als de baby straks uit mijn buik getild word, dan gaat het doek naar beneden en wordt de baby op mijn borst gelegd. Vanaf dan gaat het zoals een gewone bevalling. Tegen het herstel zie ik niet op, vorige keer ging op dag 3 lekker naar huis. Ik kon mijn zoontje gewoon zelf verzorgen en oppakken.

4. kwekkie4u

kwekkie4u Bekend lid

18 okt 2011
    649
    0
    16
    Fulltime Mama
    Heemskerk
    Maar wat ik niet begrijp (zullen de hormonen zijn die mijn hersenen aantasten :p) is wat moet je nou doen als je eerder dan de geplande datum weeeen of iets dergelijks krijgt.

Dus stel dat je eerder weeeen krijgt en moet bevallen. Dat gaat natuurlijk niet. Want er ligt een placenta voor. Volgens mij maak ik het mijzelf erg moeilijk. Kan er dan ook wel vruchtwater lekken??

5. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Bij mij was het de vorige geplande ks dat als ik weeén zou krijgen voordat de geplande datum was aangebroken ik dan direct naar het ziekenhuis moest en dan alsnog een ks zou krijgen...
    DIt zijn allemaal dingetjes die je met je gyn moet bespreken,niet in elk ziekenhuis gaat alles hetzelfde...

6. Sniffie

Sniffie Actief lid

29 mrt 2013
    339
    24
    18
    NULL
    NULL
    Ik krijg een spoedkeizersnede als ik weeen krijg voor de geplande datum.

7. XoXo

XoXo Niet meer actief

Ik ook. Als ik weeen krijg moet ik gelijk bellen en naar het zh. Dan gelijk een spoedkeizersnee.

Deel Deze Pagina