Ik krijg ook een geplande keizersnee. Dit keer een natuurlijke ipv een spoedkeizersnee. Als de baby straks uit mijn buik getild word, dan gaat het doek naar beneden en wordt de baby op mijn borst gelegd. Vanaf dan gaat het zoals een gewone bevalling. Tegen het herstel zie ik niet op, vorige keer ging op dag 3 lekker naar huis. Ik kon mijn zoontje gewoon zelf verzorgen en oppakken.
Maar wat ik niet begrijp (zullen de hormonen zijn die mijn hersenen aantasten ) is wat moet je nou doen als je eerder dan de geplande datum weeeen of iets dergelijks krijgt. Dus stel dat je eerder weeeen krijgt en moet bevallen. Dat gaat natuurlijk niet. Want er ligt een placenta voor. Volgens mij maak ik het mijzelf erg moeilijk. Kan er dan ook wel vruchtwater lekken??
Bij mij was het de vorige geplande ks dat als ik weeén zou krijgen voordat de geplande datum was aangebroken ik dan direct naar het ziekenhuis moest en dan alsnog een ks zou krijgen... DIt zijn allemaal dingetjes die je met je gyn moet bespreken,niet in elk ziekenhuis gaat alles hetzelfde...