wie dit ook?

Discussie in 'De bevalling' gestart door danikrogt, 16 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danikrogt

danikrogt Actief lid

13 nov 2008
    141
    0
    0
    geen werk
    rijswijk
    heb sind vandaag erge pijn steken in me vagina dit doet soms zo pijn dat door de grond kan zakken heb net ook een klein beetje bloed bij afvegen na plasse heeft dit met de bevalling te maken?
    of is dit wat anders me kleine jongen is al helemaal ingedaalt dus dat kan het niet zijn

iemand hier ook last van?

sorry ik ben woordblind en soms moeite met schrijven dus hoop dat zo duidelijk is

xx danie

2. happymama

happymama Niet meer actief

hoi
    die steken dat weet ik niet maar ik had ook een beetje bloed en slijm verlies in de ochtend en savond ging ik aan de gang
    dus t zou een teken kunen zijn !!!!

3. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Misschien een beginnende bevalling?
    Mijn zus had t ook... een hele nacht door... heeft toen smorgens de gyn gebeld en die vroeg haar naar t ziekenhuis te komen :)
    Ze belde toen ze weg ging dat ze naar t ziekenhuis ging... een uur later kreeg ik een telefoontje dat ik een neefje had gekregen..
    Bij aankomst in t ziekenhuis gingen ze namelijk kijken bij mn zus en bleek ze al 8cm ontsluiting te hebben!!!

Hopelijk mogen we je snel feliciteren met de geboorte van jullie kindje! Spannend joh!

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

de steken herken ik niet, bloedverlies is wel een heel duidelijk teken, had ik ook toen mijn bevalling begon. succes!

5. Stefanie83

Stefanie83 Bekend lid

20 jul 2009
    962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die steken heb ik ook, terwijl mijn kleintje ook al lang en breed is ingedaald. Ik heb het vooral als ik loop. Het is denk ik zijn hoofdje dat nog een beetje beweegt ofzo? Ik weet het anders ook niet.

Succes met de laatste loodjes!

6. 894hi

894hi Niet meer actief

zo begon het bij mij ongeveer.. dus ik hoop voor je dat het door gaat zetten

bloed/slijm verlies is heel normaal trouwens maar het kan ook zo zijn dat hij nog een aantal dagen op zich laat wachten ..
    maar ik hoop voor je van niet..

7. happymama

happymama Niet meer actief

en hoe is t nu ???
    ben benieuwd of t heeft doorgezet !!!!

8. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Hmmmm dat bloedverlies is toch wel een teken denk ik.

Ben benieuwd

9. danikrogt

danikrogt Actief lid

13 nov 2008
    141
    0
    0
    geen werk
    rijswijk
    hoi

ukkie zit nog steeds in me buik er gebeurt niet veel

10. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    Ik had vorige week ook steeds steken in mij vagina. Nu is het weer helemaal over. VK zeo dat het kindje steeds dieper in het bekken zakt en daar die steken vandaan kwamen.

Deel Deze Pagina