Een tijdje terug had ik een topic geopend met de foto's van de geboorte van mijn neefje! Het blijft me bezig houden en ik zou graag nog eens een geboorte fotograferen. Voorwaarden zijn natuurlijk dat jullie er beide voor open staan dat er een fotograaf aanwezig is bij de bevalling! En dat ik de foto's mag gebruiken voor mijn portfolio! De vraag is voor meiden die in of in de omgeving wonen van Breda. (ongeveer 30 min. reistijd) Lijkt het je wat? Laat het me dan weten! Dan stuur ik je een linkje! Daar staan ook de foto's van de geboorte die ik eerder heb gefotografeerd.
Ik heb toevallig een paar weken terug een oproep voor een fotograaf geplaatst op mp, maar helaas geen reacties uit de buurt gekregen. Ik wil erg graag foto's van mijn bevalling / net na m'n bevalling alleen ben ik 3 januari uitgerekend..... Wil wel ik breda (origine) bevallen.
Doe je ook foto's bij een ks? Ik woon iets verder dan 30 min van Breda. Weet overigens niet of de gyn het goed vindt... Daarnaast ben ik 21 jan uitgerekend (al verwacht ik ons manneke wel eerder).
Ow....ja, dat zou voor mij in mijn agenda niet gaan lukken! Mijn ouders zijn op vakantie, dus lastig met oppas.... En daarbij al een hele volle agenda met werken en fotoshoots! Jammer!!
Nee, sorry..... Ik heb heel bewust voor de 2 aangegeven periodes gekozen. Die komen goed uit in mijn agenda... Want over 3 weken, zou ook zomaar volgende week al kunnen zijn En dat krijg ik planning technisch helaas echt niet rond Jammer!!