Is begonnen? wat denken jullie?:-):-)

Discussie in 'De bevalling' gestart door mappel, 28 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mappel

mappel Niet meer actief

Allereerst zal er waarschijnlijk geen zinnig woord over te zeggen zijn, maar mag ik aub mijn verhaal even doen?:):)

De afgelopen weken heb ik 3x over gedroomd dat de baby op 28 dec geboren zal worden. dat is dus vandaag (36+6). Ik heb dat helemaal niet serieus genomen, maar nou werd ik potdikkeme vanmorgen om 6 uur wakker van menstruatiekrampen...:cool:;)
    Ik ben even naar de wc geweest toen, niks bijzonders te zien verder. Weer terug in bed, en na een half uur denk ik, het lijkt wel of er regelmaat in zit! Om de 2/3min, 30 sec lang. Geen goede 'weeën' dus. De baby is niet ingedaald, dus ik dacht, vast indalingsweeen. Laat ik weer gaan slapen.
    Nou werd ik om 10 uur wakker en nou is het er nog steeds..Zojuist spotte ik ook mijn eerste harde buik in combinatie met die kramp.

Ik heb nog nooit voorweeen gehad, dus ik weet ook niet hoe dat is, behalve dat ze een keer ophouden.

De afgelopen 2 weken heb ik de baby zeer weinig gevoeld, meerdere keren een ctg voor gehad, maar gister was het ineens super druk! Daarbij ben ik sinds gisteravond een beetje misselijk in lichte vorm en lijken dingen anders te smaken.

In combinatie met mijn dromen over 28 december....denk ik nu, het zal toch niet echt???
    Ik moet het gewoon afwachten, maar vind het zo spannend!!:):)

2. Smnee

Smnee Niet meer actief

Leuk!! Zou wel mooi zijn. Veel succes straks:)

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Zeker spannend! Het zou goed kunnen dat het begonnen is maar het kan ook weer afnemen. Bij mij begon het zeker bij de eerste wel zo en dan merk je naarmate de dag vordert dat de pijn steeds wat meer wordt en op een gegeven moment niet meer te negeren is ;). Succes!

4. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Spannend, ik ben benieuwd of het doorzet! Sterkte in dat geval!

5. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    ik denk dat het indalingsweeen zijn maar het zou zomaar kunnen ik ben precies met 37 weken bevallen :)

6. Stefanie83

Stefanie83 Bekend lid

20 jul 2009
    962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien dat je met warme douche/bad/kruiken kunt testen of de kramp over gaat (om voorweeën uit te sluiten). Als het the real deal is: succes!

7. mappel

mappel Niet meer actief

Ik ben er nog niet achter hoor, ze worden wel iets pijnlijker, maar goed te doen. Lig nu nog in bed. Net naar de wc geweest voor grote boodschap, om darmkrampen uit te sluiten.
    Ik moet echt afwachten...

'auw' terwijl ik dit type krijg ik een hele gemene pijnlijke steek en harde buik

8. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Oei, spannend! Heb je al die warme douche geprobeerd?

9. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Inderdaad, ff douchen om te kijken of het dan ook doorzet..
    Overigens kan het heel lang duren die voorweeën, heb ik begrepen, dus verheug je niet teveel!

10. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Rond die termijn begon er bij mij ook vanalles en zie mijn banner :(
    Hoop voor jou dat het wel.doorzet.

11. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Spannend hoor! Ben benieuwd of het doorzet :)

12. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ben benieuwd of het door zet!

13. mappel

mappel Niet meer actief

Het rommelt nog steeds ENORM! Maar echt doorzetten doet het niet. Ik denk voorweeen, kan dat, 12 uur lang?

14. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Heb je al geprobeerd om een bad/douche te nemen? Als het dan niet afneemt zou ik echt even de vk bellen. Kan geen kwaad toch?

15. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel

Ja dat kan zeker.
    Maar probeer even de douche uit.

Deel Deze Pagina