Hier in het ziekenhuis de eerste dag wel veel bezoek, maar toen die weg waren kon ik alleen nog maar huilen. Had het helemaal gehad. Het hangt er denk ik wat vanaf hoe alles loopt. Bij ons zat het de eerste dagen nogal tegen, mijn bevalling was superzwaar met uiteindelijk dus een keizersnede. 2 nachten niet geslapen, kleintje op de kinderafdeling. We hadden het druk zat met overeind blijven. Dus vanaf toen hebben we gezegd max 1x per dag niet meer dan 2 personen en alleen wie wij zelf willen.. dat gaf zoveel rust
Lieve meiden, Mocht een van jullie nou de hema or whatever broek die ze na ks aanhad nog hebben en weg willen doen-verkopen en toevallig ook nog maat S hebben, let me know! Ik neem hem graag over.. ik heb alleen maar joggingbroeken met een elastiekenband die allemaal vrij laag zitten dus niet ideaal lijkt me? wel nog een paar simpele katoenen jurkjes die ik misschien aan kan doen... en ook een paar strapples jurkjes.. kan misschien ook best toch? JE benen liggen toch hoofdzakelijk onder de dekens en het is nog zomer..
Bunchy, Gewoon lekker je nachthemd aandoen hoor meis. Ik heb mn joggingbroek bijna niet aangehad. Ik had de douche en toilet op mn kamer en ging dus niet van mn kamer af. Maargoed, Joey lag lekker bij mij dus ik hoefde ook niet naar de couveuseafdeling oid.
Hier de eerste dagen ouders en zus/broer op bezoek, Finn lag toen nog op de kinderafdeling, na 2 dagen kwam Finn bij mij, en die dag zijn wat verdere familie/vrienden geweest. Ik vond het toen erg fijn om Finn te laten zien Dag 3 ging ik naar huis, dus niet zolang gelegen. Ik droeg in het ziekenhuis een joggingbroek, met zo'n netonderbroekje en een lekker shirt. Gaf trouwens flesvoeding, gewoon uit de flesjes van het ziekenhuis...vond het wel makkelijk
meiden, krijg ik van het ziekenhuis van die netonderbroeken aan? het gaat bij mij waarschijnlijk om een geplande ks of toch een stuk of 2 grote oma onderbroeken bij de hema kopen?? die dan echt in maat xl (normaal s)
Ik had ze zelf gekocht, van die oma dingen. Kosten bijna niets en bij elke Wibra of Zeeman te koop. Let er wel op dat ze van katoen zijn!
ik zou even kijken hoe ruim ze vallen. 1 a 2 maatjes groter kan, maar ze moeten niet van je billen af zakken hahahahahah
Volgens mij is alles al zo'n beetje genoemd, maar in het ziekenhuis hebben ze ook veel hoor! (netbroekjes e.d. ) Genoeg babykleertjes en dergelijke is ook handig! En natuurlijk je fototoestel/camera Wat bezoek betreft, na de keizersnee had ik zo'n adreline stoot, dat wij 's avonds de hele familie (ouders/broers/zussen/etc) voor een bliksembezoek hebben laten komen. Even kijken en dan ook weer door. Was héél druk even, maar iedereen heeft de kleine meid kunnen zien, dus overige dagen was het mooi rustig
Dag 1 (zoon is s ochtends vroeg geboren) kon ik het bezoek door de adrenaline en morfine prima aan en ik was natuurlijk mega trots maar achteraf heb ik de dagen erna wat te veel bezoek langs laten komen. Het voordeel is dat het in het ziekenhuis vanzelfsprekend is dat iedereen maar even blijft terwijl mensen thuis veel langer blijven hangen. Maar aan de andere kant heb je wel een zware operatie achter de rug en is het allemaal al heftig genoeg! Als je geen bv in aanwezigheid van anderen wil geven, zou ik dat van tevoren even afstemmen met de verpleging; dan sturen zij het bezoek de gang op als ze je kleintje komen helpen aanleggen. Dat is wat relaxter dan daar zelf ook nog op te moeten letten. Oja, laat de ok verpleegkundige lekker veel foto's maken. Achteraf had ik zelfs van de wat plastischer delen van de keizersnee wel wat meer foto's willen hebben. Oja 2: check of ze de katheter NA de ruggenprik willen inbrengen. Heb je er geen last van. nogmaals succes!
o is het niet vanzelfsprekend dan dat ze de catheter na de ruggenprik aanbrengen? waarom niet? lijkt me wel zo logisch..
Weet niet of 't wel of niet logisch is, maar bij mij werd zo'n beetje als eerste de katheter ingebracht. Zit mij te bedenken: misschien omdat je na de ruggenprik geen gevoel meer 'down-under' hebt en dan al wat kunt laten lopen?? Kweenie hoor! Voorzover ik mij kan herinneren heb ik er geen last van gehad.
Hier ook catheter voor de ruggeprik. Kreeg de catheter al op de afdeling, maar het was allemaal een beetje hectisch en heb er niet zoveel van gemerkt.