Gisteravond na de sex begon het te rommelen, lichte rugweeen, ik kon er niet van slapen en om half 3 maar gaan douchen en 2 paracetamol ingenomen. daarna in slaap gevallen. vanmorgen werd ik wakker met een zeurend gevoel in de onderrug (alsof je ongesteld word) en harde buiken, dit werd erger en er kwamen weer lichte weeen. dit is nu nog steeds zo. af en toe worden de krampen erger (wee) en vervolgens zeurt het weer. wat is dit nou?
ik zou je verloskundige even bellen. Het kan zijn dat het voorweeen zijn maar kan ook zijn dat het echt begonnen is
Wie weet is het voorwerk maar ik hoop dat het echte werk begonnen is voor je! Bel je verloskundige en vraag wat zij denkt. Bij mij waren de weeen ook al begonnen en ik had het niet in de gaten. Tot de verpleegster zei; ik denk dat je weeen heb dus we gaan je even aan de monitor leggen en ik ga met je mee puffen. Ik schrok me rot toen ze dat zei, maar ze had wel gelijk. Dus wie weet... Hoe gaat het nu?
ik loop bij de gyn, hoefde pas te bellen als ze om de 5 min kwamen of vliezen waren gebroken.. ik wil niet dat ze denken dat ik maar wat loop te zeuren.. de vorige x ben ik ingeleid en toen zat je direkt volop in de weeen.
oke, bij mij begonnen na de sex de rug weeën de nacht daarvoor ook gemeenschap gehad en toen begon het ook, alleen doordat onze zoon wat overstuur was stopte dit weer. we hebben toen op een ochtned het weer gedaan om 6 uur en 7 uur kwamen er wat rugweeën uiteindelijk is dit doorgezet en hadden we een prachtige dochter in onze armen succes meid!!
Ooo, leeuw war spannend meid!! Hoe was de ctg? En al twee meiden hier dus na de Sex weeën... Moet ik t misschien ook eens proberen. Hihi. Nog een bepaald standje wat extra goed werkt?
vooral een standje wat wil! haha ctg was goed, erg druk kindje weer.. nadat ik gebeld had waren de weeen ineens weg. (spanning?) op de ctg zag je wel wat harde buiken maar daar bleef het ook bij. ze konden niks doen. nu neem ik maar wat paracetamolletjes als de pijn te erg word.. dat stomme voorwerk ook, je word steeds blij gemaakt met een dode mus. vanmiddag de gewone controle, zal eens vragen of ik gestript kan worden. en hopen dat het dan goed doorzet!!
Het enige wat ik kan denken is : wauw chapeau dat jij nog sex hebt! Hier al maanden met de handjes boven het laken... Voel me totaal niet aantrekkelijk meer en het doet ook te fel pijn hihi