Ik loop vandaag voor de derde dag met voorweeën. En ben vanmiddag nog bij de verloskundige geweest. 'S middags gingen ze steeds meer pijn doen en kon ik niet blijven zitten. Einde van de middag namen ze weer af... Maar nu, doen ze echt zeer. Het lijkt wel of mijn baarmoeder uit elkaar getrokken word en dat er een mes in mijn onderrug gestoken word. Het zijn enorm felle krampen. Ze komen alleen niet om de 5 min en ook niet elke is een minuut lang. *0.47(43sec) *0.54(1min7) *1.08(1min5) *1.13(48sec) *1.21(1min8) *1.28(59sec) *1.33(46sec) Ik twijfel of ik zal bellen. Dit lijstje duurt nu zo'n 2 uur....
Ik zou voor de zekerheid wel even bellen hoor! Bij mij kwamen ze ook nog niet precies om de zoveel minuten bij mn dochtertje en toen ik belde klonk ik schijnbaar of ik het nog wel vol kon houden wat ze zei bel maar terug als dit en dat. Een minuut later stond ik weer een wee weg te puffen, zat echt opeens maar 1 minutt tussen en toen heeft mn vriend weer gebeld en kwam ze toch maar even kijken. Ik bleek gewoon al volledige ontsluiting te hebben Even bellen kna nooit kwaad... Daar zijn ze voor! Liefs mij
bij mij was t ook helemaal niet regelmatig, en ook geen volle minuut, maar was evengoed al heel aardig op weg toen de verloskundige kwam..
bellen zodra jij dat wil! ik belde bijna te laat omdat ik dacht dat het nog veel erger moest worden.. ik belde pas bij 8cm ik heb heel de bevalling wat lichte pijntjes gehad geen echte weeen (net als mama
Ik had nog steeds twijfels of het al wel begonnen was toen ik belde en toen bleek ik al 6 cm te hebben. Een uur later had ik 9 cm en ik vond het nog steeds niet heftig. Bleek ook wel want persweeen ken ik niet. Hoop dat je al druk bezig bent of klaar inmiddels
En of!!!! 6uur nadat ik het berichtje had gepost lag mijn dochter op mijn borst Ik had dus flinke ECHTE weeën!!!!! Ze waren om 12uur 's nachts begonnen. 3.15 had ik de verloskundige gebeld en die was er half 4. Ik had toen 2cm. Half 5 ging ze weg om 7uur weer terug te komen. Om 6.00 hield ik het niet meer uit en moest mijn vriend bellen. Ze kwam er meteen weer aan. Ik lag boven te kronkelen van de pijn. De weeën bleven komen en ik bleek ineens als 9cm te hebben. Het duurde niet lang(voor mijn gevoel) tot ik persdrang kreeg en mocht ik eindelijk meepersen. En na bijna een uur persen had ik onze mooie dochter op mijn borst liggen.