Klein vraagje *schaam*

Discussie in 'De bevalling' gestart door Joanne92, 22 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

28 sep 2014
    1.001
    2
    0
    Hoi allemaal.
    Ik heb een klein vraagje, vorige week ben ik bevallen en een klein stukje ingeknipt.
    Nu een week lter merk ik dat mijn libido erg hoog is al sinds ik bevallen ben..
    Maar alles is nog niet geheeld dus ik moet zoiezo wachten.
    Hoe snel haddne jullie weer sex na een knip? En doet het pijn? Ik wil heel graag weer maar ik heb ook angst voor pijn, want ik heb nog wel last van de binnenwaardse hechtingen.
    Vl vind het eng maar wil het langzaam aan wel gaan ptoberen als ik er asn toe ben.
    Hebben jullie tips & tricks? ;)

2. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Sowieso wachten tot je niet meer vloeit. Je baarmoeder is ook een 'wond' he, niet alleen de hechtingen.

3. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik heb gewacht tot 6 weken na de bevalling. Ik zat ook met inwendige hechtingen. Laat de boel eerst rustig genezen voor je weer seks hebt. Het deed de 1e keer bij mij weer een beetje pijn, maar dat kan ook komen omdat ik het zelf wel wat eng vond om weer seks te hebben en me onbewust aanspande ;)

4. kuikentjepiep

kuikentjepiep Bekend lid

30 aug 2014
    575
    2
    16
    Ik was ingescheurd een stukje tijdens de bevalling. 2 hechtingen. Had erg veel last van druk als ik lang liep ook nog na 2 weken of als ik ontlasting had ging het weer bloeden.. :(
    Ik durf nu na bijna 6 weken nog geen sex te hebben. Vraag me af wanneer ik weer durf. Het stukje dat gehecht is voelt ook harder aan. Denk littekenweefsel. Die druk voel ik nog steeds wel.

5. Troelala

Troelala Lid

31 mei 2012
    74
    0
    6
    NULL
    NULL
    Toen ik bevallen was heb ik een flinke knip gehad, als eerste moet je wachten tot je niet meer vloeit wand als je nog vloeit is de baarmoeder nog niet geheeld en is de kans op een infectie heel groot. En als je nou heel snel klaar bent met vloeien dat had ik was na een week al klaar dan moet je zeker nog 4 weken wachten vanaf de geboorte het liefst zelf 6 weken....

Zelf hebben wij gewacht tot de 4 weken maar dan ook echt geen dag langer had ook een heel hoog libido....
    De eerste keren wel wat glijmiddel gebruikt gaat het allemaal net wat soepeler.

6. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Maar.. als je zin hebt kunnen jullie dat toch ook op andere manieren "oplossen"? Zonder penetratie? (he wat klinkt dat romantisch, haha! ) Of doen jullie dat ook wel?

7. VSC

VSC Niet meer actief

Wij hebben 3 weken gewacht, libido was ook te hoog :p
    Maar ik had geen knip, alleen scheurtjes

8. Sang85

Sang85 Lid

26 feb 2015
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Na 3,5 week. Heb een knip en een wond die wat is gaan wijken en met ontlasting nog wel wat zeer doet, maar tijdens de seks nergens last van gehad! Wel rustig aan gedaan trouwens, maar glijmiddel was niet nodig ( had het wel alvast klaar liggen )

Een week na de bevalling was de zin bij ons allebei zo hoog dat we het op andere manieren hebben opgelost ;)

9. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

28 sep 2014
    1.001
    2
    0
    Vlinderbloem,
    Daar zit ik dus ook aan te denken, maar de eerste week is het ntl de kleine die voor gaat en waren we blij dat we onze uurtjes rust konden pakken. Vl is nu weer aan het werk, langzamerhand komt er een ritme in en ook soms dus evenjes voor onzelf :)
    Alles op zn tijd, maar omdt ik niet verwacht had dat ik zo een hoog libido zou hebben dacht ik: wat moet ik hier mee? Hoe hebben andere dit opgelost?. Ik vloei nog maar heel lichtjes. Denk dat het deze week wel weg is. Opzich heb ik weinig last van de knip, is ook maar een heeel klein stukje. Maar is meer dat de binnenwaardse hechtingen er nog zitten en daardoor zou ik ook nog niet durven. (Ook eng denk ik voor vl)

10. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Na 5wk was ik er wel weer aan toe....:p
    Ook al heb ik tot 12wk gevloeid. Was na 5wk niet veel meer, alleen wat "spotting". Ik had een grote knip + 2e gr ruptuur (vacuumbevalling gehad van groot kind).
    Maar het ging prima.

11. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

28 sep 2014
    1.001
    2
    0
    Ik vloei bijna niet meer, ik heb een niet zo heel grote knip, maar toch zitten de hechtingen nog van binnen zijn nog niet opgelost dus denk dat ik wacht tot die opgelost zijn

12. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Mijn libido belandde juist in de ijskast....ik geloof dat wij het na 9 weken weer gedaan hadden.

Ik heb een knip met 7 hechtingen gehad en er toen geen last van gehad.

Maar idd sowieso wachten totdat je gestopt bent met vloeien. En het voor nu op een andere manier gezellig maken;)

13. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Cassiere in een supermarkt
    Nieuwegein
    Heel eerlijk?
    Denk wel 3 maanden ofzo.
    Ik moest er echt niet aan denken en zat ook beetje tegen een postnatale depressie aan.

14. Lilou

Lilou Actief lid

31 jan 2011
    207
    29
    28
    Ik durfde ook pas weer na een maand of 3 😁 terwijl ik niet veel schade had, maar wel lang blijven vloeien.

15. Zeilboot

Zeilboot Actief lid

8 okt 2013
    409
    26
    28
    NULL
    NULL
    Na 3 maanden een poging gedaan.. Enorm pijnlijk. Kreeg bij de nacontrole ook de tip van de verloskundige om tot dat termijn te wachten. Het genas langzaam. Na 4 maanden nog eens en vanaf toen geregeld.

16. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    mag enorm graag knutselen, 3d en taarten maken met
    Friesland
    Ik was twee keer ingeknipt en had over de 40 hechtingen.. Vloeide tot 9weken na de bevalling... Manlief en ik hebben ook niet eerder gezeldschap gehad voordat dat over was...

17. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Na 5 weken en ging toen weer prima! Was wel even spannend voor ons beide 😅 maar het ging goed ☺️

18. BlijEi

BlijEi Bekend lid

27 sep 2014
    657
    0
    16
    Where the heart is
    Jeumig...wat zijn jullie er allemaal weer snel bij zeg! Het heeft bij mij wel ruim 4 tot 5 maanden geduurd voordat ik er aan toe was/het durfde en zeker tot ruim na een half jaar/driekwart jaar voordat het niet meer pijnlijk was....

19. Drieka

Drieka Niet meer actief

Hier een grote knip van 7 cm en genoeg inwendige en uitwendige hechtingen (vacuüm-bevalling), we hebben netjes de 6 weken afgewacht en toen na de controle bij de gynaecoloog zijn we pas weer intiem geweest.

20. Jen30

Jen30 Niet meer actief

Ongelooflijk!! Wat snel allemaal... hier na 3 maanden pas ofzo. Ik snap niet waar jullie de tijd en energie vandaan hebben gehaald maar fijn voor jullie hoor! Stiekem wel jaloers haha!

Deel Deze Pagina