Onze eerste was niet gepland (we waren pas 11 maanden bij elkaar), maar we vonden het super leuk! Deze zwangerschap is wel gepland, maar wel weer erg snel raak... dus toch ook wel weer een beetje onwerkelijk...
mijn man en ik waren pas 3 maanden bij elkaar en toch gepland de pil laten staan alleen niet verwacht dat je zo snel zwanger zou zijn natuurlijk dus kan overrompelend zijn idd..
Niet gepland.. maar anders stond het toch wel vrij snel op de planning binnenkort.. We wilden allebei wel graag, alleen de situatie was nog niet optimaal. We hebben nu toch alles nog op tijd voor elkaar gekregen, groter huis, nieuwe baan (JAJA mn vriend is VANDAAG begonnen!) etc. Dus dit komt helemaal goed, voor ons júist een stimulans om er wat van te maken!
mijn eerste was niet gepland... vriend en ik stonden op het punt om uit elkaar te gaan... oeps... (ja, ik weet het, ik was aan de pil! nooit problemen mee gehad... maar die ei van een huisarts had me homeopatische medicijnen aangeraden en daarvan was toen nog niet bekend dat het de pil beïnvloedde.) De tweede (die dus nu onderweg is) is wel gepland, maar ik had niet verwacht dat ik gelijk de eerste ronde zwanger zou zijn... heb ook niet echt zin in spelen, nu, dus manlief is best teleurgesteld dat het gelijk lukte...
Mijn dochter was "gepland" en dit keer ben ik onverwachts zwanger geworden. Heb het er een week moeilijk mee gehad want ik wilde veel leeftijdsverschil maar het verbaasd me hoe snel ik me er bij neer gelegt had en er super blij mee werd. Als ik om me heen kijk en zie dat het soms zo moeilijk gaat om een kindje te krijgen voel ik me rijk met mijn tweede op komst.
gepland maar toch een hele verrassing! bij de eerste een jaar bezig geweest en nu in ronde 1 zwanger geraakt.
bij ons gepland maar toch heel snel gegaan. toen we de condooms definitief de deur uitdeden dacht ik mijn ei al gehad te hebben. dat was blijkbaar niet want was gelijk zwanger.
Alle zwangerschappen gepland, 3 x zwanger geweest, helaas de 2de een mk geworden. Nu dus weer zwanger. Alle 3 de keren in de eerste maand al raak, sneller dan verwacht dus elke keer...maar dat vonden en vinden wij alleen maar een grote zegen
Gepland, maar een grote verassing. In een clomid vrije maand, vlak voor de eerste IUI zomaar zwanger!
bij ons is het ook gepland, ookal was het een grote verassing toen ik zwanger bleek. (ik had het namelijk niet verwacht en al geschreven dat mijn ongi er aan zat te komen)