geplande zwangerschap of niet?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lennylenn, 2 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Onze eerste was niet gepland (we waren pas 11 maanden bij elkaar), maar we vonden het super leuk!

Deze zwangerschap is wel gepland, maar wel weer erg snel raak... dus toch ook wel weer een beetje onwerkelijk...

2. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    mijn man en ik waren pas 3 maanden bij elkaar en toch gepland de pil laten staan alleen niet verwacht dat je zo snel zwanger zou zijn natuurlijk dus kan overrompelend zijn idd..

3. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Hier ook harstikke gepland :) . 3 maandjes en raak..gelukkig.

4. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Niet gepland.. maar anders stond het toch wel vrij snel op de planning binnenkort.. We wilden allebei wel graag, alleen de situatie was nog niet optimaal.

We hebben nu toch alles nog op tijd voor elkaar gekregen, groter huis, nieuwe baan (JAJA mn vriend is VANDAAG begonnen!) etc. Dus dit komt helemaal goed, voor ons júist een stimulans om er wat van te maken!

5. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

na 9 jaar niet meer verwacht en daarom onverwachts maar wel heel gewild en welkom :)

6. sylvie1988

sylvie1988 Actief lid

23 mrt 2008
    150
    0
    0
    haarlem
    gepland maar nooit verwacht eerste ronde zwanger te zijn.

7. GL013

GL013 Bekend lid

27 sep 2007
    676
    0
    0
    Tilburg
    Helemaal gepland! :)

8. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    zo zie je maar soms valt alles gewoon helemaal goed op zo'n moment. Heerlijk toch?

9. shirley17

shirley17 Actief lid

15 okt 2008
    281
    0
    0
    haarlem
    hier ook niet gepland maar super welkom :D

10. Klasien1978

Klasien1978 Bekend lid

6 nov 2008
    576
    0
    0
    Docent
    Oslo, Noorwegen
    mijn eerste was niet gepland... vriend en ik stonden op het punt om uit elkaar te gaan... oeps... (ja, ik weet het, ik was aan de pil! nooit problemen mee gehad... maar die ei van een huisarts had me homeopatische medicijnen aangeraden en daarvan was toen nog niet bekend dat het de pil beïnvloedde.)

De tweede (die dus nu onderweg is) is wel gepland, maar ik had niet verwacht dat ik gelijk de eerste ronde zwanger zou zijn...

heb ook niet echt zin in spelen, nu, dus manlief is best teleurgesteld dat het gelijk lukte...

11. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Yep, hier ook!

12. Brechtje

Brechtje Actief lid

22 sep 2008
    493
    0
    0
    Mijn dochter was "gepland" en dit keer ben ik onverwachts zwanger geworden. Heb het er een week moeilijk mee gehad want ik wilde veel leeftijdsverschil maar het verbaasd me hoe snel ik me er bij neer gelegt had en er super blij mee werd. :D
    Als ik om me heen kijk en zie dat het soms zo moeilijk gaat om een kindje te krijgen voel ik me rijk met mijn tweede op komst. :)

13. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    gepland maar toch een hele verrassing!
    bij de eerste een jaar bezig geweest en nu in ronde 1 zwanger geraakt.

14. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

bij ons gepland maar toch heel snel gegaan. toen we de condooms definitief de deur uitdeden dacht ik mijn ei al gehad te hebben. dat was blijkbaar niet want was gelijk zwanger.

15. Mamalyn

Mamalyn Actief lid

15 okt 2008
    497
    0
    0
    Alle zwangerschappen gepland, 3 x zwanger geweest, helaas de 2de een mk geworden.
    Nu dus weer zwanger.
    Alle 3 de keren in de eerste maand al raak, sneller dan verwacht dus elke keer...maar dat vonden en vinden wij alleen maar een grote zegen;)

16. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Gepland, maar een grote verassing. In een clomid vrije maand, vlak voor de eerste IUI zomaar zwanger!

17. hanna26

hanna26 Actief lid

16 jun 2008
    128
    0
    0
    bij ons is het ook gepland, ookal was het een grote verassing toen ik zwanger bleek. (ik had het namelijk niet verwacht en al geschreven dat mijn ongi er aan zat te komen)

18. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Hartstikke gepland :D

19. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Leuke topic!
    bij ons was het helemaal gepland!
    maar was sneller dan verwacht.
    groetjes

20. mamasuusje

mamasuusje Bekend lid

24 sep 2008
    586
    0
    0
    Hier was de 2e niet zo snel al gepland.. maar we zijn er nu ontzettend blij mee!

Deel Deze Pagina