Mijn zwangerschap en kindje waren niet gepland, maar het was vanaf het eerste moment enorm welkom. Als ik dit menneke in zijn bedje zie liggen, besef ik elke keer weer dat ik hem voor geen goud had willen missen.
Mijn kinderen zijn "gepland" (voor zover je dat kunt plannen). Ben ook via een donor zwanger geraakt, ook een meer dan weloverwogen keuze dus. (krijg helaas nog naar me koppie geslingerd of t geen foutjes zijn en of ik wel weet wie de vader is ) haha
Hier beide keren gepland, alleen bij Gwendolyn even moeten oefenen en deze was toch sneller dan ik dacht. Helemaal super dus!
Bij ons was het zeker gepland.... We dachten alleen dat ik aan het ontpillen was dus het was toch totaal onverwacht dat ik al zwanger was. Maar helemaal super. We waren gewoon in de eerste ronde zwanger
Bij ons was het ook absoluut niet gepland maar 100 dikke % welkom! * We hadden het er ooit over gehad als we nou per ongeluk zwanger zouden worden enz enz! En op een gegeven moment ben je zwanger en zo trots als een pauw! Ik schok wel want ik bleek al veel langer zwanger dan dat ik bij de eerste echo dat liefs
Ja klopt meid, maar ze lijken totaal niet op elkaar, dat ik steeds zo'n opmerking krijg (vooral wat ouderen). Waar ze t lef vandaan halen he!?
Hier was het ook heel erg gepland. Maar toch kregen we de vraag of het wel gepland was en dan zeg ik dat dit mijn 3e zwangerschap is voor ons eerste kindje dus dat je dat wel plannen kunt noemen en dan zijn ze stil
Helemaal niet gepland! We zijn i.v.m. mijn werk in een andere stad verplicht met spoed verhuisd naar een appartement met 1 slaapkamer! We zitten nog in de verhuizing...Veel geld in gestoken. Ik sta op het punt een vast contract te krijgen... Ze zeiden: gefeliciteerddd, je krijgt binnenkort een vast contract.. nou, ik hoop snel... want tot die tijd zeg ik niks over mijn zwangerschap! We zijn dus totaal niet voorbereid op een kind, maar gaan er zeker voor! Vrienden en familie weten het ook al! We konden onze mond echt niet houden
Deze zwangerschap was wel gepland. In juli bleek ik zwanger te zijn. Deze was niet 'gepland', maar in zekere zin ook weer wel. We zijn er toen niet bewust voor gegaan, maar we hebben samen heel bewust risico's genomen waarvan we ook wel wisten dat er een zwangerschap uit kon komen. Toen dat zo was waren we dan ook dolblij Helaas is dit een miskraam geworden en toen hebben we naar elkaar uitgesproken dat we helemaal niet meer wilden wachten en zijn we ervoor gegaan.
onze dochter was neit gepland, maar echt zeer meer dan welkom, we kunnen niet zonder haar. nu zijn we zwanger van een tweede wondertje wat wel gepland was, en ook meteen de eerste keer raak, na een K.T cyclus, dus helemaal niet verwacht. we geneiten volop van onze wondertjes
hier zeker wel gepland maar na 12 misklukte rondes en net voor de onderzoeken niet verwacht dat ik alsnog spontaan zwanger zou worden!
Hier "gepland" de pil in de prullenbak gegooid. En verder was het voor mij maar afwachten. Tot onze grote verrassing was het in ronde 2 al raak. Ik had mede gezien ervaringen uit de omgeving rekening gehouden met minimaal een half jaar tot een jaar "klussen"
bij ons absoluut niet gepland maar nu wel meer dan welkom nadat we over de eerste schrik heen zijn gekomen
mijn eerste was niet gepland ik was 18 jaar ik heb altijd gezegd niet gepland maar meer dan welkom en nu mijn 2de wel gepland 3e ronde was raak!