moet je rustigere sex hebben?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babysaluki, 10 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babysaluki

babysaluki Niet meer actief

ik ben nu 14 weken zwanger... en iedere keer na de sex heb ik het gevoel dat het misschien wat te hard was... dat klinkt misschien raar... maar kan dat schadelijk zijn..?

2. Mei2009mama

Mei2009mama Actief lid

8 sep 2008
    334
    0
    0
    Nee hoor.. Ik weet natuurlijk niet hoe hard je het doet haha.. Maar die kleine zit wel veilig hoor

3. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    haha...volgens mij valt het idd wel mee...maar als het niet lekker voelt zou ik wel wat rustiger aandoen!

ik merk nu al dat sommige standje ook niet zo fijn meer zijn! :oops:

4. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    hihi dit heb ik me ook weleens afgevraagd...volgens mij kan het geen kwaad hoor...gewoon naar je lichaam luisteren ;) als het niet meer fijn voelt...gewoon iets rustiger aan doen :)

5. Niet meer actief

De kleine zit goed beschermd, maar als je jezelf er niet fijn bij voelt misschien iets anders proberen?

en anders gewoon lekker genieten hoor... kan geen kwaad :D

6. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Normaal kan het zeker geen kwaad hoor, al zou ik nu niet gaan SM'en :-D

7. Lara11

Lara11 Niet meer actief

misschien merk je ook dat je baarmoeder flink kan samentrekken... dat kan ook pijn doen, maar het is niet schadelijk. Voor je kindje voelt het als een warme knuffel!

8. babysaluki

hahaha... dat is zowiezo al niet mijn ding haha... nee niet dat ik abnormaal wild doe ofzo... maar ik voel me gewoon wat kwetsbaarder... en het is gewoon al 14 weken goed gegaan... dus dat geeft wel weer een goed gevoel... dank je voor de reactie :)

9. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Hier is het al bijna 25 weken goed gegaan, ik probeer ook regelmatig wat rustiger aan te doen.. maar dan werkt mn vriend weer niet echt mee, dussuhhhh tsja... nee hoor, ons kindje groeit ontzettend goed, hij schopt lekker veel en tijdens de sex issie tot nu toe lekker rustig ;) Daarna heb ik vaak wel een harde buik, maar hij lijkt er geen last van te hebben... Als ie iets niet prettig vindt, verkeerd liggen ofzo, dan laat ie het bij mij duidelijk merken en dat gebeurt eerder tijdens het omdraaien in bed dan tijdens de sex....

Ok ik denk regelmatig ook achteraf.. shit... gaat het nog wel goed met beebje? En dan wacht ik wel weer ff tot ik hem goed voel bewegen, maar volgens mij zittie inderdaad aardig goed beschermd.

10. babysaluki

gelukkig dat is een hele geruststelling... ja dat met die mannen is lastig he haha... die hebben niet helemaal de controle blijkbaar :p
    je word ook jong moeder zie ik... is het je eerste kindje..?

11. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Jep, de eerste ;) En jep.. zeker lastig die mannen, mijn vriend is er nogal nuchter over, die is totaal niet bang om ons kindje te raken of wat dan ook.. hij heeft wel gelijk want het is ook onzin, maar toch soms wel een griezelig idee :)

12. babysaluki

ja precies zo is mijn vriend nou ook... maar heb je misschien zin om msn uit te wisselen... ik zou graag ervaringen delen zeg maar.... als je dat ook leuk zou vinden... ik vind het namelijk allemaal heel spannend de zwangerschap enzo...

13. tessie80

tessie80 Actief lid

26 okt 2008
    191
    0
    0
    Amsterdam
    Als het goed voelt is er niks mis mee om een beetje wild te doen hoor.
    Zelfs SM´en kan prima als je zwanger bent, als je gewoon maar na blijft denken, je kan zelf ook wel bedenken wat wel en wat niet kan. Dus leef je lekker uit zou ik zeggen :)

14. Beertje09

Beertje09 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.238
    1
    0
    Belgie/NL
    Take it easy, take a sisi :)

Deel Deze Pagina